تعداد بازدید: ۳۰۷۴
کد خبر: ۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ - 2016 20 November
امام جمعه نی‌ریز:
آیت‌ا... فقیه نتایج انتخابات آمریکا را در سرنوشت مردم ایران بی‌تأثیر خواند و به تکیه بر سرمایه‌های داخلی و جوانان با ایمان تأکید کرد.

عابد نعمتی: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 28 آبان، با اشاره به پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا، آن را در سرنوشت کشورمان بی‌تأثیر خواند و گفت: «ما نه جشن می‌گیریم و نه عزا.»

ایشان با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا امتحان خود را پس داده‌اند، اظهار داشت: «ما تا به حال جز دشمنی با ایران، چیزی از آنها ندیده‌ایم.»

به گفته آیت‌ا... فقیه، همه باید سعی کنیم بدون توجه به این نتایج، روی پای خود بایستیم و به سرمایه‌های داخلی و جوانان با ایمان کشورمان تکیه کنیم.

عضو خبرگان رهبری به سالروز تأسیس بسیج و ارتش 20 میلیونی به دستور امام(ره) اشاره و آن را عامل حفظ کشور در طول 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد.

ایشان تفکر حکومت جهانی اسلامی را از تبعات مثبت نظام اسلامی و تأسیس بسیج دانست و ایستادگی مردم در برابر تنگناهای اقتصادی ایجاد شده توسط دشمن را ستود.

آیت‌ا... فقیه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، به حضور نماینده مجلس در مراسم نماز جمعه اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که وی بتواند پیگیر مشکلات شهرستان از جمله وضع کشاورزی مردم و احیای دریاچه بختگان باشد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها