تعداد بازدید: ۳۰۵۵
کد خبر: ۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ - 2016 12 November
امام جمعه نی‌ریز:
«در شهرستان چقدر کتاب و کتابخانه داریم؟ رده شهرستان ما در زمینه میزان مطالعه، در استان و کشور چگونه است؟»
عابد نعمتی: این سؤال را آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 21 آبان‌‌ماه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مطرح کرد و گفت: «متأسفانه کتابخوانی در کشور ما ضعیف است.»

به گفته ایشان، مردم باید به جای تجملات، به فکر کتاب و مطالعه باشند و فرزندان خود را نیز اهل مطالعه کنند.

امام جمعه نی‌ریز با مطرح کردن این سؤال که میزان حضور مردم شهرستان در کتابخانه‌ها و مطالعه آنها چگونه است، به کتابخانه بزرگ مدرسه علمیه امام صادق اشاره کرد و بر لزوم کمک مردم به ساختمان آن تأکید نمود.

ایشان در جایی دیگر، با اشاره به روز حمایت از بیماران کلیوی، اظهار داشت: «در بیمارستان نی‌ریز عده زیادی در یک جای تنگ دیالیز می‌شوند و امکانات به میزان کافی برای آنها وجود ندارد. حدود 100 میلیون تومان نیاز است تا ساختمان جدید دیالیز ساخته شود و بیماران استفاده کنند. لازم است همه در این زمینه کمک دهند.»

عضو خبرگان رهبری، روز جهانی دیابت را هم یادآور شد و از شیوع این بیماری و پایین آمدن سن ابتلا به آن ابراز نگرانی کرد. 

آیت‌ا... فقیه با بیان این که خیلی از مرگ و میرهای دنیا به خاطر عوارض این بیماری است، از مردم خواست تا مرتب خود را چک کنند و مسئولین بهداشت هم با روشنگری در جامعه، در جهت مبارزه با آن بکوشند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، یکی از نشانه‌های تشیع را زیارت اربعین دانست و با اشاره به هدف امام حسین در راه اصلاح امت، گفت: «امروز هم در حکومت اسلامی نباید گناهی در جامعه باشد؛ مگر اینکه انسان چشم روی هم بگذارد و اعتنایی نکند. وگرنه قوای سه گانه و نیروهای انتظامی توان مقابله با آن را دارند.»

ایشان در پایان، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را افتضاحی خواند که واقعیت دموکراسی آمریکا را به همه مردم دنیا نشان داد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها