تعداد بازدید: ۴۴۵۹
کد خبر: ۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ - 2016 01 October
امام‌جمعه نی‌ریز:
امام‌جمعه نی‌ریز امنیت و سلامت کشور را در سایه اقتدار نیروهای انتظامی دانست و تأکید کرد که این نیرو باید مقتدرانه عمل کند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مراسم نماز‌جمعه 9 مهر، از خدمات نیروی انتظامی از جمله مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا تجلیل کرد و این اقدامات را در راستای تأمین امنیت کشور توصیف کرد.

ایشان امنیت و سلامت کشور را در سایه اقتدار نیروهای انتظامی دانست و گفت که این نیرو باید مقتدرانه عمل کند.

امام‌جمعه نی‌ریز به خسارات مالی و جانی نیروی انتظامی در راه برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ اشاره کرد و از مردم خواست تا با آنها همکاری بیشتری داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری گفت: «پدیده قاچاق باعث می‌شود کشور تبدیل به بازار مصرف خارجیها شود و تولید داخلی صدمه ببیند. امروز وظیفه همه ماست که در برابر اعتیاد و قاچاق بایستیم و با آن مبارزه کنیم.»

ایشان با اشاره به هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، بزرگترین منکر زمان ما را استکبار دانست که باید با آن مبارزه کرد. 

امام جمعه نی‌ریز از هیأتهای مذهبی خواست تا از فرصت به دست آمده استفاده و با تبیین اهداف واقعی سیدالشهدا(ع)، نسل جوان را هدایت کنند.

آیت‌ا... فقیه روز مبارزه با سرطان را هشداری جدی برای مردم خواند و از پزشکان خواست تا با راهنمایی مردم، از شیوع این بیماری در جامعه پیشگیری کنند.

به گفته ایشان، مردم نیز باید با چک کردن خود، تغذیه مناسب و عدم مصرف دخانیات در این راستا گام بردارند.

در بین دو نماز، سرهنگ عزیز برزگر سخنرانی کرد. وی امنیت را به اکسیژن تشبیه کرد که همه مردم به آن نیاز دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان، اصلی‌ترین شاخصه امنیت در جامعه را میزان ایمان و اعتقادات مردم آن جامعه دانست. وی نی‌ریز را یکی از شهرهای امن استان توصیف کرد که اگر هم جرائم خشنی در آن به وقوع پیوسته،  در کمتر از 24 ساعت کشف شده است.

برزگر «همه با هم، برای امنیت و آرامش» را شعار امسال نیروی انتظامی خواند و گفت: « هر جا مردم و مسئولین در کنار هم باشند، موفقیت بیشتر است.»

به گفته وی، پلیس نمی‌تواند در همه نقاط شهرستان نیرو بگذارد و مردم هم نباید این تصور را داشته باشند که تنها هر جایی پلیس است، قانون وجود دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان منشأ بسیاری از ناامنی‌های اخلاقی را خانواده دانست و از جنگ نرم دشمن با هدف ایجاد پایگاه‌های رسانه‌ای و مجازی خود در خانواده‌ها پرده برداشت.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها