تعداد بازدید: ۳۳۵۲
کد خبر: ۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ - 2016 24 September
امام‌جمعه نی‌ریز:
امام‌جمعه نی‌ریز از مردم خواست در سرشماری حقایق را بگویند تا کارشناسان بتوانند برای اقتصاد مردم برنامه‌ریزی کنند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مراسم نماز‌جمعه 2 مهر،  ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن، از آنها خواست تا با بیان حقایق، در برنامه‌ریزی صحیح برای اقتصاد کشور تأثیرگذار باشند.

ایشان عنوان داشت در صورت مشارکت اینترنتی  مردم در سرشماری، صرفه‌جویی بزرگی عاید کشور می‌شود.

آیت‌ا... فقیه اظهار داشت: «باید آمار صحیح در اختیار دولت قرار گیرد تا کارشناسان بتوانند با برنامه‌ریزی، اقتصاد مردم را درست کنند. اگر اطلاعات سرشماری‌ها درست نباشد، به درد نمی‌خورد.»

امام جمعه نی‌ریز تأکید کرد بودجه‌های کشور باید صرف مردم شود و اسراف از جامعه برداشته شود.

به گفته عضو خبرگان رهبری، مسئولان کشور باید از علی(ع) یاد بگیرند که خود نان جو می‌خورد و مردمش نان گندم. گرچه نمی‌توانند مثل او باشند، اما راهش را ادامه دهند تا برای جهانیان الگو شوند و دنیا به جوانان ما نگاه کند.

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. ایشان با بیان اینکه بسیج و سپاه در سراسر کشور برنامه دارد و باید فرمایش مقام معظم رهبری را عملی کند، به بیانات اخیر آیت‌ا... خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: «ریشه دشمنان باید قطع شود. نزدیک شدن به آمریکا ثمری ندارد.»

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه صحبت و مذاکره با آمریکا معنا ندارد، به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت که آنها ضعف و ناتوانی ما را می‌خواهند؛ نه عزت و آقایی ما را.

به گفته ایشان هر چه قدرت تهاجمی و ایمان مردم ما بیشتر باشد، امنیتمان بیشتر است.

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر با تأکید بر اخلاق نیک و برخورد خوب، به این نکته اشاره کرد که عیب افراد را باید به شکل غیر مستقیم، بدون گستاخی، جسارت و تحقیر کردنشان به آنها فهماند.

به بیان آیت‌ا... فقیه، فرزندان و دانش‌آموزان را هم باید به همین نحو راهنمایی کرد و تذکر داد تا نتیجه مثبتی در پی داشته باشد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها