تعداد بازدید: ۳۰۴۳
کد خبر: ۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 2016 14 August
امام جمعه موقت نی‌ریز:
امام جمعه موقت نی‌ریز در مراسم نماز‌جمعه این هفته، افراد ولایتمدار را کسانی خواند که دغدغه تقویت دین دارند؛ نه کسانی که ولایت شعارند و مثل طبل تو خالی می‌مانند.
عابد نعمتی: حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه بیست و دوم مردادماه توکل بر خدا و تقویت ایمان را مهمترین عامل حفظ نظام و پیروزی بر دشمنان دانست. او که این سخنان را به مناسبت روز مقاومت اسلامی بیان می‌کرد، برای این منظور به جریان دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای اشاره کرد که به گفته امام‌جمعه موقت نی‌ریز با دست خالی و توکل بر خدا به آن دست یافتیم.

حجت‌الاسلام فقیه در ادامه به سخنان آیت‌ا... سیداحمد خاتمی خطیب جمعه موقت تهران که شب قبل از آن در مصلای بزرگ نماز جمعه نی‌ریز حضور یافته و سخنرانی کرده بود اشاره کرد. خطیب جمعه موقت نی‌ریز بر همین اساس افراد ولایتمدار را کسانی خواند که دغدغه تقویت دین دارند؛ نه کسانی که ولایت شعارند و مثل طبل تو خالی می‌مانند.

وی با استناد به سخنان اخیر رهبری به این نکته اشاره کرد که سبک زندگی ما در همه جوانب باید اسلامی باشد.

امام جمعه موقت نی‌ریز همچنین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و خواستار توجه بیشتر مسئولان به آنها شد.

وی در جایی دیگر، بر تغییر سبک زندگی و لزوم گرایش بیشتر جامعه به سمت ازدواج تأکید کرد و آن را برای جوانانی که ممکن است به راه انحراف کشیده شوند، واجب دانست.
حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه بزرگترین فضیلت برای دختران را مادر شدن بیان کرد و ثواب هر قدم یا کلمه‌ای که مقدمات ازدواج دو نفر را فراهم کند، معادل یک سال عبادت ارزیابی کرد. این در شرایطی است که به گفته وی متأسفانه برخی خلاف این جهت حرکت و دلها را از هم دور می‌کنند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها