تعداد بازدید: ۳۲۱۹
کد خبر: ۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ - 2016 06 August
امام جمعه نی‌ریز:
امام جمعه نی‌ریز در مراسم نماز‌جمعه این هفته، بر تجلیل از خبرنگاران تأکید کرد و کار آنها را انعکاس واقعیتهای جامعه دانست.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز خبرنگار، بر تجلیل از آنها تأکید کرد و کار این قشر را گزارش اوضاع و احوال کشور به مسئولین دانست تا به گفته ایشان مسئولین مراقب کشور و مردم باشند و به آنها رسیدگی کنند. 
امام جمعه نی‌ریز در عین حال تأکید کرد خبرنگاران باید با انعکاس واقعیتها، از درشت‌نمایی مشکلات و تحریک مردم بپرهیزند.

البته ایشان با بیان مشکلات اقتصادی جامعه، بیان داشت که کسی منکر تورم، رکود و تبعیض اقتصادی نیست. اما دولتمردان باید با الگو قرار دادن علی(ع)، راه او را رها نکنند و مردم لمس کنند که دولت یک قدم به جلو رفته و در زندگی‌اشان تحول ایجاد شده است.

امام جمعه نی‌ریز افزود: «دولت با حسن مدیریت، افراد ناصالح را بردارد و اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.»

آیت‌ا... فقیه در ادامه از سرکشی‌اش به یک منزل  خبر داد که 5 نفر در یک اتاق و با وضعیت اسفناکی بدون گاز و حمام و فرش مناسب زندگی می‌کردند. ایشان از نهادهایی مثل بهزیستی خواست تا به کسانی مثل این خانواده که تحت پوشش هم هستند، رسیدگی و سرکشی  کنند.

عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر، وظیفه ائمه جمعه را کمک به حفظ اقتدار دولت دانست و در عین حال گفت اگر لازم باشد انتقاد هم می‌کنیم؛ البته انتقادی که به گفته ایشان سازنده و مفید حال دولت باشد و در جهت رفع مشکلات به آنها کمک کند.

آیت‌ا... فقیه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و تأکید کرد همه باید با خودداری از تنبلی، بیکاری و خانه‌نشینی با استفاده از صنایع کوچک خود را اداره کنند و مثل کشورهای چین و ژاپن خودکفا شوند.

.امام جمعه نی‌ریز در پایان، دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان و احمدبی‌موسی شاهچراغ را گرامی داشت




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها