تعداد بازدید: ۳۰۷۲
کد خبر: ۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ - 2016 03 June
آیت الله فقیه در نماز جمعه امروز:
امام‌جمعه نی‌ریز مذاکرات هسته‌ای را نشانگر قدرت کشورمان دانست؛ قدرتی که اگر نداشت، به او هیچ اعتنایی نمی‌کردند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته که پس از مراسم باشکوه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در مصلای بزرگ نماز‌جمعه برگزار شد، دلیل عزت ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای را قدرت کشورمان ارزیابی کرد.

ایشان اظهار داشت: «به گفته رهبری به دلیل اقتدار ایران بود که این کشورها حاضر به مذاکره شدند؛ وگرنه به ما اعتنایی نمی‌کردند. آمریکا قدرتی ندارد که در برابر ما بایستد؛ اگر می‌توانست، حتی گزینه نظامی‌اش را هم اعمال می‌کرد.»

امام‌جمعه نی‌ریز در جایی دیگر بر اهمیت محیط زیست تأکید کرد و خواستار توجه همگان به انفال عمومی شد.

عضو خبرگان رهبری سالروز رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و با اشاره به جریان کشتار مسجد فیضیه قم، نتیجه حمایت شهدای 15 خرداد از ولایت را برچیده شدن بساط شاهنشاهی دانست.

ایشان به انتصاب آیت‌ا... خامنه‌ای در همان روز رحلت امام(ره) اشاره کرد و ضمن برشمردن خصوصیات بارز ایشان، بصیرت و آگاهی رهبری در شناسایی نقشه دشمنان و بستن راه آنان را ستود.

آیت‌ا... فقیه همچنین با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، آثار روزه بر روح و جسم را برشمرد.

عضو خبرگان رهبری در بین دو نماز از حجت‌الاسلام فال‌اسیری و همراهانش برای حضور در مراسم نماز‌جمعه تشکر کرد.

ایشان اضافه کرد: «ان‌شاءا... همه با وحدت، همدلی و هماهنگی برای پیشرفت شهرستان نی‌ریز و استهبان و رفع مشکلات موجود دست به دست هم دهند و از این فرصت خداداد استفاده کنند. همه ما به دنبال این بودیم که از شهر ما فردی معرفی شود و همه هم تلاششان در  همین جهت بود. خداوند توفیق داد که مردم ما سرفراز و سربلند بیرون آمدند؛ حال نیاز به همدلی دارند تا در یک مسیر حرکت و پیشرفت کنند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها