تعداد بازدید: ۳۰۸۵
کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ - 2016 21 December
در ساعات اولیه بامداد امروز:
قاچاقچی که چند ماه قبل با به جا گذاشتن محموله تریاک و کودکان بیگناه همراهش فرار کرده بود؛ سرانجام پس از چند ماه کار اطلاعاتی- پلیسی، با 10 کیلو تریاک دستگیر شد.
حسین قانع: بنا براعلام دادستان عمومی و انقلاب نی ریز، در شهریور امسال یک محموله 170 کیلویی تریاک توسط مأموران اطلاعات و عملیات سپاه نی ریز در یک خودرو وانت پیکان که دو کودک سرنشینان آن بودند؛ در یک عملیات تعقیب و گریزکه راننده آن موفق به فرار شد، کشف گردید.(این خبر در هفته نامه نی ریزان شماره 100 به تاریخ 28 شهریورماه 1395، با نام: «دو کودک صاحب 170 کیلو تریاک!» چاپ گردید.). پس از کشف این مقدار تریاک توسط سپاه، پرونده در دادسرای نی ریز مطرح شده و ادامه عملیات دستگیری قاچاقچی فراری در دستور کار کارآگاهان مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

دکتر محمد صادق رفیعی افزود: با کارهای اطلاعاتی طی این چند ماه، مأموران متوجه شدند که این قاچاقچی حدوداً 40 ساله در نقطه ای از شهرستان، مجداً حاضر شده و درکار خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند.با انجام کارهای اطلاعاتی-پلیسی طی مدت طولانی، هویت فرد فراری کاملاً تأیید گردید.این اطلاعات در پرونده متشکله در دادسرا درج و سرانجام چند روز قبل دستور جلب و حکم ورود به مخفیگاه این قاچاقچی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داده شد.

سرانجام در ساعتهای اولیه بامداد امروز چهارشنبه یکم دیماه پس از اطمینان از حضور این قاچاقچی،پلیس وارد مخفیگاه  متهم فراری شده و او را در خواب دستگیر کردند. این قاچاقچی که فکر نمی کرد پس از گذشت چند ماه فرار موفق، دستگیر شود، لب به اعتراف گشود. در بازرسی از این مخفیگاه مقدار 10 کیلو تریاک جاسازی شده نیز کشف و ضبط گردید. این متهم اکنون در بازداشت موقت به سر برده و بازجویی از او همچنان ادامه دارد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها