تعداد بازدید: ۹۶۰
کد خبر: ۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 2021 24 January
عملیات ساخت بیمارستان جدید و محوطه‌سازی آن تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:

رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز به پیشرفت ٩٧ درصدی ساختمان اصلی بیمارستان جدید نی‌ریز اشاره کرد و گفت: «به نظر می‌رسد محوطه‌سازی و دیوارچینی بیمارستان هم تا پایان اسفندماه تمام شود.»


پیش از این قرار بود بیمارستان جدید در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد. اما دکتر داور آل‌داود در مورد زمان بهره‌برداری نهایی از بیمارستان جدید نیز اظهار داشت: «این بستگی به وزارتخانه دارد که چقدر برای تأمین تجهیزات و نیرو کمک کند؛ ولی به نظر می‌رسد بهره‌برداری در نیمه اول سال آینده باشد.

من به شخصه عقیده دارم باید کار به طور کامل تمام شود و بعد به بهره‌برداری برسد.»


وی افزود: «مشکل بزرگ ما این است که تنها دو پانسیون داریم. البته توانسته‌ایم بودجه‌ای را با کمک دکتر جمشیدی از بنیاد برکت بگیریم تا ٨ واحد پانسیون دیگر را به طور مجزا برایمان بسازند که احتمالاً تا پایان اردیبهشت‌ماه طول بکشد؛ اما باز هم کم است.»


در همین رابطه، علیرضا فولادچنگ مهندس ناظر و سرپرست گروه نظارت پروژه بیمارستان نی‌ریز با بیان این که بیمارستان ١٢٠ تختخوابی نی‌ریز در زمینی به مساحت ٧ هکتار ساخته می‌شود، عنوان داشت: «این پروژه ساختمانهای جانبی دیگری مثل پانسیونها، موتورخانه، پست برق، ایستگاه تقلیل فشار گاز، منبع آب زیرزمینی، ساختمان نگهبانی و امحاء زباله دارد. هم‌اکنون دو پانسیون ساخته شده و حداقل ١٤ واحد دیگر نیز باید ساخته شود.»


وی گفت: «از ساختمان اصلی تنها نقاشی دیوارها و تمیزکاری و شستشو باقی مانده است. فاز اول این پروژه با ١٢ هزار متر زیربنا توسط شرکت پردیس اسکلت ساخته شد. محوطه‌سازی هم دو ماه است توسط شرکت پاسارگاد یاسوج شروع شده و شامل فضای سبز، خیابان‌کشی و آسفالت و ١٢٠٠ متر دیوارکشی دور زمین بیمارستان می‌شود.»


فولادچنگ اضافه کرد: «برای ساختمان بیمارستان حدود ٢٥ میلیارد تومان هزینه شده و برای محوطه‌سازی آن هم ١٤,٥ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.»


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها