تعداد بازدید: ۱۴۱۴
کد خبر: ۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ - 2020 24 December
فرمانده انتظامی شهرستان نى‌ریز از توقیف یک دستگاه خودرو سواری مازراتی قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان در شهرستان نی‌ریز خبر داد.
سرهنگ سیدمحمد یوسفى گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نی‌ریز یکشنبه 30 آذرماه هنگام گشتزنی در محورهای مواصلاتی قطرویه به نی‌ریز، به یک سواری (مازراتی)که در حال تردد بود مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطر‌نشان کرد: مأموران در استعلام اولیه از اصالت خودرو متوجه شدند که پلاک نصب شده بر روی آن متعلق به یک سواری زانتیا است.

یوسفی با بیان این که راننده در بازجویی اولیه اقرار کرد که خودرو را از شهرستان میناب خریداری کرده‌ است، گفت: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را 6 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مسئولان اداره تعزیرات حکومتی نیز در گفتگو با ما با بیان این که پس از اعلام ارزش اولیه خودرو توسط نیروی انتظامی به اداره تعزیرات حکومتی، مبلغ 6 میلیارد تومان وثیقه از متهم آن دریافت شد، عنوان کردند: در صورتی که قاچاق بودن این خودرو ثابت شود، ضمن ضبط آن به نفع دولت، متهم پرونده معادل قیمت خودرو در حق دولت جریمه می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها