تعداد بازدید: ۲۶۴۰
کد خبر: ۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹ - 2019 21 October
تا آخر این ماه
مدیرعامل کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز خبر از تولید سیمان تا آخر این ماه داد.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانه روزانه ۳۳۰۰ تن کلینکر تولید می‌کند گفت: خوشبختانه با توجه به کیفیت کلینکر تولیدی کارخانه سیمان خاکستری نی‌ریز مشکلی برای فروش نداریم و محصولات تولیدی کلاً صادر می‌شوند.


وی با بیان اینکه پس از راه‌اندازی خط تولید جدید،  سیمان در کشور به فروش می‌رسد و بخشی از آن به همراه کلینکر به کمپانی‌های مستقر در کشورهای خارجی از جمله عمان و چین صادر می‌گردد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ نفر به صورت پیمانکاری و اصلی در این کارخانه مشغول به کار هستند در رابطه با کسانی که دعوت به کار نشده‌اند گفت: به تدریج تمام آنهایی که پذیرفته شده‌اند دعوت به کار خواهند شد اما اگر باز هم کسی اسمش از قلم افتاده باشد می‌تواند با مراجعه به دفتر شرکت، مشکل مربوطه را برطرف نماید.


گفتنی است عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که از سوی معاون ‌اول‌ رئیس‌جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به ‌عنوان جانشین وی در استان فارس برای پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی منصوب شده است، «سند پیشران توسعه فارس» را رونمایی و ۲۳ پروژه اولویت‌دار استان را ابلاغ کرد که سیمان خاکستری نی‌ریز یکی از این‌ها است.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها