تعداد بازدید: ۴۲۶۳
کد خبر: ۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳ - 2019 17 August
طی مراسمی به میزبانی فرمانده انتظامی نی‌ریز و با حضور فرمانده پلیس راه‌های شمال استان، سرهنگ دوم عبد‌ا... مبارکی به عنوان رئیس پلیس راه نی‌ریز منصوب شد.
حسین قانع، نی‌ریزان فارس: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید پلیس راه نی‌ریز، صبح روز پنجشنبه 24 اَمرداد به میزبانی سرهنگ سید‌خالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز و با حضور فرمانده پلیس راه‌های شمال فارس، فرماندار و شهردار و تعدادی از رؤسای ادارات، در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد. 

در این مراسم نخست سرهنگ سید‌خالد یوسفی از تعامل، تلاشها و زحمات 3 ساله سرگرد محمد‌جواد جوانمردی فرمانده سابق پلیس راه تقدیر کرد و حضور سرهنگ دوم عبدا‌... مبارکی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه نی‌ریز را با کارنامه موفق، گامی امید‌بخش در شهرستان خواند.

در ادامه حمید یزدان‌پناه فرماندار نی‌ریز از اهمیت و جایگاه نی‌ریز به عنوان شهرستان گسترده فارس در حوزه راه‌های استان سخن گفت و ضمن تقدیر از خدمات علمی، عملی و دلسوزانه سرگرد جوانمردی در تأمین امنیت راه‌ها و محورهای شهرستان، از فرمانده پلیس راه شمال فارس خواست تا با توجه به این ویژگی‌های منحصر به فرد نی‌ریز، برای کاستن از فشار ترافیکی بر پلیس راه شهرستان، ایجاد پلیس راه بختگان در بخش آباده‌طشک با توجه به آماده بودن ساختمان آن، و همچنین ایجاد یک پست پلیس راهی دائم یا موقت برای کنترل بهتر محور ترانزیت مهم نی‌ریز- قطرویه - سیرجان به عنوان محوری پر ترافیک و پر حادثه بین 4 استان را در دستور کار خود قرار دهد. 

در پایان سرهنگ عبدالهاشم دهقانی فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با بیان این که فارس رتبه نخست کشته‌ها در حوادث رانندگی کشور را دارا است، گفت: فارس استانی است که طولانی‌ترین مسیرهای جاده‌ای کشور را نیز دارد. رانندگان مهمترین بازیگران حوادث رانندگی بوده و اشتباهات رانندگی تنها مسئله‌ای است که قابل جبران نیست و انسانها بهای اشتباهات رانندگی خود را با دادن جانها می‌پردازند. روزانه به طور متوسط تقریباً 3 نفر در فارس طی حوادث رانندگی استان کشته می‌شوند. 

فرمانده پلیس راه های شمال استان فارس در ادامه افزود: برای جلوگیری از حوادث رانندگی باید در جامعه کار فرهنگی کرد و در این امر 23 دستگاه و اداره نیاز به همفکری، برنامه‌ریزی، تعامل و کار علمی و عملی دارند.

سرهنگ دوم عبد‌ا... مبارکی قبل از این، فرماندهی پلیس راه خرامه - شیراز را برعهده داشته است. این فرمانده جدید، 43 ساله و اهل استهبان بوده و 22 سال سابقه خدمت دارد. او دارای مدرک لیسانس علوم انتظامی و کارشناس عالی تصادفات و امور فنی وسایل نقلیه است. 

سرگرد محمد‌جواد جوانمردی نیز 2 سال و 6 ماه فرماندهی پلیس راه نی‌ریز را بر عهده داشت و اکنون به فرماندهی پلیس راه فیروزآباد منصوب شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها