تعداد بازدید: ۲۲۶۰
کد خبر: ۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷ - 2019 28 April
آشنایی با خالقان ماه پیشونی
هوروش یک گروه موسیقی نوپاست که توانسته خود را به سطح اول موسیقی پاپ برساند.

در این گروه «مهدی دارابی» متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۲ کوهدشت لرستان و «مسعود جهانی» متولد  ۱۰ خرداد ۱۳۶۶تهران حضور دارند.


همچنین حمید فریزد، آرش عدل‌پرور،  و مسیح از دیگر اعضای گروه به شمار می‌روند و تا به ‌حال بیش از ۱۰ قطعه و آهنگ تولید کرده‌اند.


گروه هوروش بند با ترانه‌ «به یاد تو می‌افتم» به شهرت رسید و هواداران زیادی را به دست آورد. مضمون این آهنگ عاشقانه است و سراینده آن «آرش ای پی» می‌باشد.


این گروه تاکنون ۷ قطعه‌ رسمی را منتشر کرده و توانسته برای این آهنگ‌ها مجوز اداره‌ فرهنگ و ارشاد را دریافت کند. تمام اشعار و ملودی‌های این گروه را آرش عدل پرور و مسیح بر عهده‌دارند.


گروه هوروش از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در حوزه موسیقی آغاز کرد.


اولین قطعه هوروش بند با نام «یاد تو می‌افتم» منتشر شد و اولین کنسرت هوروش، ۲ شهریور ۱۳۹۶ در جزیره کیش برگزار شد و پس از آن با اجرای ۸ سانس کنسرت در تهران خود را به عنوان یک گروه موفق به مخاطبان شناساندند.


از جمله قطعات این گروه می‌توان به «آخر منو به باد داد»، «به کی پز می‌دی»، «ماه دلم»، «خنک شد دلت»، «فاصله نه» و «ماه پیشونی» اشاره کرد.


در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» برج میلاد، ترانه ماه پیشونی گروه هوروش به عنوان قطعه برگزیده موسیقی پاپ انتخاب شد.


تیتراژ پایانی «فرمول ۱» برنامه‌ای که از شبکه‌ یک با اجرای علی ضیا پخش می‌شود  توسط هوروش بند روی آنتن رفته است.


برای تیتراژ این برنامه تلویزیونی از ترانه و ملودی آرش عدل‌پرور بهره برده و همانند همیشه تنظیم آن بر عهده مسعود جهانی است. مهدی دارابی خواننده هوروش نیز این قطعه را اجرا کرده است.


مهدی دارابی در پاسخ به واکنش مخاطبان گروه هوروش در خصوص عدم حضور مسعود جهانی در کنسرت‌ها  نوشت: واقعاً جای مسعود تو کنسرت‌ها خالیه، به دلایلی فعلاً به مسعود اجازه فعالیت ندادن، یه مدت کوتاهی باید بدون مسعود به اجراها ادامه بدیم... اما هیچ‌کس از گروه هوروش جدا نخواهد شد.

اینستاگرام گروه و اعضای آن به شرح زیر می‌باشد:
hoorosh.band
mehdidarabi.music
masoudjahani

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها