تعداد بازدید: ۱۴۹۰
کد خبر: ۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ - 2019 19 January
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که دستاوردهای 40 ساله باید بیان شود، گفت در این مدت ضعفهایی هم وجود داشته که باید برطرف شود.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه ۲۸ دی ماه، هدف رژیم پهلوی را نابودی اسلام و قرآن خواند؛ رژیمی که به گفته ایشان تابع غربی‌ها بود.

خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: «رژیم پهلوی غرب‌زده و دنبال برنامه‌های غلط بود. تاریخ اسلام را عوض کرد و تاریخ شاهنشاهی را به جای تاریخ هجری آورد. این رژیم می‌خواست اسلام و قرآن را نابود کند. محمدرضا شاه و پدرش جز بدبختی، برای کشور هیچ چیزی نداشتند.»

آیت‌ا... فقیه با اشاره به نزدیکی سالگرد پیروزی انقلاب عنوان داشت: «باید زحمات و دستاوردهای 40 ساله بیان شود تا مردم بدانند در طول این مدت چه خدماتی انجام شده است؛ هرچند ضعفهایی هم وجود داشته که باید برطرف شود. امروز کشور ما یک کشور مقتدر است که در خاورمیانه حرف اول را می‌زند.»

ایشان اضافه کرد: «ما امسال جشن 40 سالگی انقلابمان را می‌گیریم و روبه‌روی آمریکا می‌ایستیم؛ اما بدانید دشمن در صدد نقشه است. آنها می‌خواهند ۲۴ و 25 بهمن ماه در لهستان علیه ایران و اسلام جلسه بگیرند.  هرچه آنها علیه ما عمل می‌کنند، باعث می‌شود ایران بیشتر بیدار شود و استعداد مردمش شکوفا گردد. همین طور که همه پیشرفتهای ما تا به حال به خاطر فشارهای خارجی بوده است.  اما آنها عاقبت شکست خواهند خورد و ایران اسلامی پیروز خواهد شد.»

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر از سخنان خود، به سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: «تفرقه‌ای که از همان زمان درست کردند و وحدت و عزت مسلمین را به هم زدند، تا به امروز دودش به چشم همه می‌رود.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها