تعداد بازدید: ۱۳۶۶
کد خبر: ۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ - 2018 06 December
فرماندار نی ریز در مراسم روز دانشجو:
مراسم گرامیداشت 16 آذر ماه و روز دانشجو به همراه نشست شعر طنز دانشجویی با حضور محمدرضا امیری فرماندار نی‌ریز، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری آنا: در این مراسم که با قرائت اشعار طنز توسط شاعران نی‌ریزی همراه بود و فضای شاد و مفرحی را در بین دانشجویان ایجاد کرده بود، شاعران سروده‌های خود را قرائت کردند که  تشویق حضار را در پی داشت.

دکتر سید محمدرضا رئیس السادات رئیس واحد نی‌ریز ضمن تبریک روز دانشجو و تبریک فرا رسیدن 20 آذر سال روز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز به بیان توضیحاتی پیرامون شعر پرداخت و یک شعر طنز را قرائت کرد.

در ادامه این مراسم و پس از قرائت اشعار دانشجویان و پخش کلیپ بیانات رهبری و توصیه‌های ایشان به دانشجویان، محمدرضا امیری فرماندار نی‌ریز ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان گفت: دانشگاه مبدا تحولات است و ان شاءا... روحیه‌ مطالبه‌گری، پرسشگری و نظارت بر جامعه که در سخنان رهبری و از مطالبات ایشان است در دانشجویان بیشتر  تقویت شود.

فرماندار نی‌ریز با بیان این مطلب که امید جامعه به دانشگاهیان است، گفت: جامعه از دانشجویان انتظار بالایی دارد هم از لحاظ علمی با توجه به اینکه شما آینده‌ساز کشور هستید و قرار است شما مراکز علمی و ساختار اداری کشور را تحویل بگیرید و هم از لحاظ ایفای نقش مطالبه‌گری و نظارتی که در این باره می‌توانید به پیشرفت کشور در همه‌  زمینه‌ها و جلوگیری از فساد کمک کنید. 


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها