تعداد بازدید: ۱۲۸۹
کد خبر: ۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ - 2018 02 December
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرهنگیان بسیجی همایش تأثیر و تحولات انقلاب اسلامی در مهدیه هیأت رزمندگان اسلام برگزار شد.
روابط عمومی آموزش وپرورش نی ریز: در این همایش که توسط بسیج فرهنگیان نی‌ریز برنامه‌ریزی شده بود بیش از 700 نفر از فرهنگیان بسیجی حضور داشتند.

محمد شایق، هادی سیاسی استان و استاد حوزه و دانشگاه خطاب به فرهنگیان بسیجی گفت: انقلاب اسلامی ما بازتاب جهانی داشته و دارد و مبداء تحول تاریخ معاصر است.

وی ضمن ضرورت پوشش اسلامی برای خواهران بیان داشت: انقلاب ما در حال صدور به تمام کشورهای دنیاست و تا قلب اروپا گسترش یافته است بطوری که طرح ممنوعیت حجاب در مراکز دولتی فرانسه در پارلمان آن به تصویب رسیده است و گرایش اسلام ما که با انقلاب به اوج رسیده، فرانسه را هم تحت تأثیر قرارداده است.

شایق با اشاره به ارزشمندی باورهای دینی و اعتقادی و توجه ویژه به حماسه عاشورا ی حسینی،پایبندی به ولایت فقیه را رمز سربلندی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که هویت ایرانی اسلامی ما با انقلاب اسلامی شکل گرفته است و به واسطه این هویت و اعتماد به نفسی که از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌ایم، پیشرفت‌های زیادی در کشور اتفاق افتاد و دستاوردهای بسیاری کسب کرده‌ایم که باپایمردی مردانی بزرگ و ارزشمند به دست آمده است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها