تعداد بازدید: ۴۵۲۳
کد خبر: ۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 2018 18 November
چند جوان شرور که با تهدید و ارعاب جوان دیگری را به زور سوار یک خودرو کرده و متواری شده بودند در 2 عملیات پلیسی و اطلاعاتی و در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
حسین قانع: بنا بر اعلام فرمانده انتظامی نی ریز، 4 جوان 18 تا 26 ساله در ساعت 22 شب گذشته (شنبه 26 آبانماه) در میدان شهید رجایی با تهدید، ارعاب و با استفاده از اسلحه سرد و ایجاد درگیری جوانی 21 ساله را با زور سوار خودرو کرده و متواری می‌شوند.

سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: شهروندانی که شاهد این درگیری بودند، فوراً مراتب را به پلیس 110 اعلام کردند. با دریافت خبر درگیری با اسلحه سرد و احتمال ربایش جوان، بلافاصله چند تیم عملیاتی از کارآگاهان عملیاتی پلیس آگاهی و کارشناسان پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان با همکاری کلانتری های شهرستان برای جلوگیری از فرار و دستگیری هر چه زودتر این متهمان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیز در مرکز عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان برای هماهنگی های مربوطه حاضر شد و هدایت عملیات دستگیری را بر عهده گرفت.

با اطلاع از جهت حرکت این خودرو، منطقه بزرگی از جنوب شهر نی ریز تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار گرفت. تا اینکه 30 دقیقه بعد خودرو در حال حرکت در املاک جنوب شهر نی ریز مشاهده شده و به سرعت توسط یک تیم تحت تعقیب قرار گرفت و پس ازدقایقی کوتاه 2 نفر از ربایندگان دستگیر شدند. با حضور تیم های دیگر در همان محل دستگیری، به سرعت بازجویی برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد آغاز شد. 2 متهم دیگر نیز شناسایی شده و محل حضور آنان نیز مشخص گردید. سرانجام با دستور قضایی و دقایقی بعد و طی 2 عملیات همزمان، 2 متهم دیگر نیز در 2 مکان مجزا دستگیر و فرد ربوده شده نیز از چنگال آنان نجات یافت. با تلاش مأموران انتظامی شهرستان این عملیات در کمتر از یک ساعت خاتمه یافت. 

بازجویی از 4 متهم جوان این پرونده، برای مشخص شدن انگیزه و ابعاد این ماجرا همچنان در جریان است.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
ممنون از اقتدار پلیس
سعید نیک کردار
Singapore
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
وقعا از پلیس زحمت کش شهرستان و این خدمتگزاران عرصه امنیت کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها