تعداد بازدید: ۱۵۲۳
کد خبر: ۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲ - 2018 14 April
آیت‌ا... فقیه در مراسم نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز آن چیزی را که در جامعه ما کم است، عدالت دانست و از مسئولان نظام خواست تا در جهت اجرای عدالت اسلامی در جامعه بکوشند.
عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 24 فروردین، با اشاره به بعثت پیامبر، مأموریت او را اجرای عدالت در بین مردم عنوان کرد و اظهار داشت: «بعثت انبیاء برای اصلاح اجتماع، نجات مردم از خرافات و تربیت نفوس است.»

ایشان گفت: «آن چیزی که در جامعه ما کم است، عدالت است و همه مسئولان نظام باید در جهت اجرای آن بکوشند. ظلم، ستم و تبعیض باید برداشته شود و به جای رابطه، ضابطه باشد.»

به بیان آیت‌ا... فقیه، عملکرد مسئولان نظام باید به گونه‌ای باشد که مردم به سمت اسلام هدایت شوند.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «مسئولان با رانت‌خواری و کاغذبازی وقت مردم را تلف نکنند و در سیاست، قضاوت، اقتصاد و مسائل اجتماعی‌اشان عدالت باشد.»

آیت‌ا... فقیه با تأکید بر برخورد جدی با مفسدین و اخلال‌گران اقتصادی عنوان داشت: «برخی مراجع از دستگاه قضایی گلایه دارند که چرا با این مسائل قاطعانه برخورد نمی‌کند. اینها مردم را از انقلاب دلسرد می‌کنند. مجلس هم باید نظارت و از حقوق مردم دفاع کند تا تورم، گرانی و قاچاق از بین برود.»

عضو خبرگان رهبری همچنین بر اشتغال جوانان تأکید کرد و گفت: «چرا عده‌ای جوان تجصیلکرده باید در کشور بیکار بگردند و عده‌ای دیگر چند پست داشته باشند؟»

امام جمعه نی‌ریز در جایی دیگر به خدمات جدید بنیاد مسکن در شهرستان نی‌ریز اشاره کرد و حل مشکل تأمین مسکن جوانان را خواستار شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها