تعداد بازدید: ۱۶۹۹
کد خبر: ۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 2018 07 January
درنشست مشترک فرماندار، دکتر مسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر قطرویه مسائل و مشکلات این شهر مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز، امیری فرماندار در این جلسه اظهار داشت: شهرداری یکی از دستگاه‌های اجرایی مهم در هر شهر است و باید اعضای شورای شهر در خدمت‌رسانی این دستگاه اجرایی به شهروندان دقت داشته  باشند و با توجه به اولویت‌ها و نیازهای هر منطقه در جهت ارتقاء، توسعه و تحول همه جانبه شهرتلاش کنند.

 وی ادامه داد:  خوشبختانه با وجودی که شهردارجدید قطرویه مدت کوتاهی  است شروع به کار کرده‌اند شاهد تغییر و تحولات خوبی هستیم. گزارش بودجه را که دادند بسیار خوشحال شدم بیش از 80% بودجه عمرانی و جاری محقق شده است. 

امیری خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها یک بخش قابل توجه درآمدشان در سه ماهه آخر سال است که ان‌شاا... این بودجه در این چند ماه آخر سال بیشتر از پیش بینی محقق شود.

وی با اشاره به اینکه در قانون هزینه‌های ضروری اجتناب ناپذیر داریم گفت: پرداخت‌های آب، برق، گاز، هزینه سوخت و حقوق  اجتناب ناپذیر است هر چند دیدگاه شهردار و شهرداران دیگر و مدیران این است که کار باید پیش برود ولیکن اولویت اول باید این‌ها باشد. 

امیری افزود: بحث آسفالت معابر شهر قطرویه انصافاً خوب کار شده است.
از 290 هزار متر مربع معابر تنها 80 هزار متر مربع باقی مانده است برای آسفالت در یک شهر تازه تأسیس خیلی خوب بوده است. 

وی در رابطه با سایت دفع زباله گفت: قطعه زمینی با موافقت منابع طبیعی دریک نقطه در نظر گرفته شود تا مراحل واگذاری انجام بشود و همچنین در مورد آلایندگی گل‌گهر، دکترمسعودی نامه‌ای را داده بودند به معاون رئیس جمهور آقای دکتر نوبخت که از طریق فرمانداری و استانداری در حال پیگیری می‌باشد. 

فرماندار نی‌ریز در خصوص زمین چمن مصنوعی نیز گفت:  از محل اعتبارات 3%  پیش‌بینی کرده‌ایم.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است، تصریح کرد: شورای شهر باید درتمام زمینه‌ها و ابعاد برنامه و منابع موجود را در نظر داشته باشد و در صورت عدم برنامه‌ریزی مشکلات حل نخواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها