تعداد بازدید: ۱۷۷۷
کد خبر: ۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ - 2017 02 July
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به بیان برنامه های خود دراین بازه زمانی پرداختند.
حسین قانع: جلسه شورای هماهنگی مبارزه  با مخدر، صبح امروز یکشنبه 11 تیرماه و درمحل فرمانداری نی ریز و به ریاست فرماندار شهرستان تشکیل شد.

 مهندس محمد رضا امیری فرماندار نی ریز، خواستارآگاه سازی و مدیریت جهادی در این مسئله شد و گفت: متأسفانه آسیب اعتیاد یکی از چهار معضل اولیه و درگیر کننده جامعه می باشد. اگر مدیران یک برنامه کامل و مدون مستمر داشته باشند حاضریم از 3 درصد نفت وگاز کمک کنیم. اعضای این شورا اقدام به یک آمار برداری کنند و ارائه دهند و بعد از شش ماه اعلام کنند که نتیجه اقدامات عملی و نتیجه دهنده چه بوده است.

 سپس علی راهوار معاون فرماندار نی ریز، از حاضران در جلسه که از روسا و نمایندگان ادارات مربوطه بودند؛ خواست با توجه به کارها و هزینه های مالی و جانی که پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور با کمک نهادهای نظامی در مبارزه  با سوداگران مرگ انجام می دهند قدر بدانند. در کنار این مبارزه مستمر، باید فرهنگ سازی را با ادرات ویژه ای همانند آموزش و پرورش و دانشگاهها ادامه داد و آگاه سازی خانواده ها از این بلای خانمانسوز را در قالب یک برنامه مدون و بطور مستمر ادامه داد. 

درادامه نمایندگان بهزیستی و دانشگاهها و هلال احمر برنامه های در حال انجام خود را ارائه دادند و اعضای شورای هماهنگی به صورت دست جمعی از برنامه جوانان هلال احمر در میدان 15 خرداد  و گلزار شهدا بازدید کردند.








نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها