تعداد بازدید: ۳۰۳۶
کد خبر: ۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ - 2017 29 May
گفتگو با بشارتی بازیگر خوش نقش سینماو تلویزیون؛
فرهاد بشارتی زاده ۱۳۴۵ در گیلان است و بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به طور جدی‌تری وارد عرصه تصویر شده است.

محمد جلالی
گروه هنر

بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ سریال تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، در ۱۳ تله فیلم بازی کرده است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه‌اش دارد.
او یکی از بازیگران فعال در سه عرصه تئاتر، تلویزیون و سینماست که در عرصه‌های اجتماعی، خانوادگی، پلیسی و طنز کار کرده است. او صرفاً یک بازیگر بوده و با فرهاد بشارتی آهنگساز ارتباطی ندارد.
در آبانماه سال گذشته و در نمایشگاه مطبوعات تهران با او گفتگویی کوتاه داشتیم که در زیر می‌خوانید:
بشارتی یک هفته‌ای در شیراز سرباز بوده و یک تله فیلم و یک کلاس‌ بازیگری در شیراز برگزار نموده است.
وی در خصوص ماجرای سربازی یک هفته‌ایش گفت: ماجرا مربوط به سال ١٣٦٠ است. در آن زمان من ساکن رشت بودم و این رفت و آمد برایم سخت بود. خلاصه یک پارتی بازی کردیم و من در تقسیم بندی جدید افتادم مشهد.
فرهاد بشارتی خبر از حضورش در یک پروژه سینمایی با یک کارگردان شیرازی داد و گفت: قرار است این پروژه در شیراز، تهران و شمال کار شود. 
این بازیگر خوش نقش دنیای شیرین دریا خطاب به کسانی که علاقه‌مند هستند بازیگر شوند گفت: من پیشنهاد می‌کنم که هیچ وقت این کار را نکنند. اگر می‌خواهند عاقبت بخیر شوند به دنبال یک شغل درست و حسابی بروند. بازیگری به عنوان شغل حساب نمی‌شود. در پرداخت‌ها خیلی اذیب می‌کنند و خیلی تخصصی به آن نگاه نمی‌شود.
اگر هم اصرار بر حضور در عرصه بازیگری دارند از روی احساسات وارد نشوند. اول باید دید استعداد و پشتکارش را دارند بعد تصمیم بگیرند. باید ببینند که از بازیگری چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
 بشارتی علت عقب افتادن تلویزیون در رقابت با دیگر رسانه‌ها را اینگونه عنوان نمود: هجمه بی‌نهایت رسانه‌ها، تلگرام، اینترنت و... بی‌تأثیر نیست. از طرفی مردم هم آسان پسند شده‌اند و با عوض کردن یک کانال یا یک صفحه اینترنتی وارد دنیایی از اطلاعات می‌شوند و این که عنوان می‌شود تلویزیون در این دنیا عقب افتاده است؛ کاملاً درست می‌باشد. البته یک سری ممیزی‌ها هم در این باره بی‌تأثیر نیست و خلاقیت‌ها را از افراد در ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها می‌گیرد.
وی علت عدم ساخت کارهای کودک در تلویزیون و سینما را اینگونه بیان نمود: چون سازندگان جواب نگرفته‌اند سعی می‌کنند که ریسک نکنند. می‌گویند شاید استقبال نشود و سرمایه‌امان از بین برود. 
مجموعه تلویزیونی
محله گل و بلبل ٢، لحظه‌ها٢، پلیس جوان، قطار ابدی، دارا و ندار، باغ سرهنگ، خواب طولانی، در چشم باد، دریایی‌ها و دنیای شیرین دریا
سینمایی
جعبه موسیقی، پیتزا مخلوط و قهرمانان کوچک


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها