تعداد بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 2022 29 January
نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی «سردار عشق» با حضور دوازده گروه نمایشی منتخب از سراسر کشور در نی‌ریز برگزار می‌شود.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی:
این جشنواره برای اولین بار به صورت خیابانی و محیطی در نی‌ریز از روز جمعه هشتم تا یکشنبه دهم بهمن‌ماه در محل‌های «امامزادگان و صحن شهدا»، «پارک نماز» جنب مسجد جامع کبیر و خیابان قدس روبروی بانک ملت اجرا خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده از بین هفتاد گروه نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره، توسط هیأت بازبین، انتخاب و از روز پنج‌شنبه هفتم بهمن‌ماه برای داوری و اجرای عموم وارد نی‌ریز خواهند شد.

این گروه ها شامل82 نفر آقا و 56 نفر خانم از شهرستان‌های تهران، اصفهان، آبادان، لاهیجان، فلاورجان، ملک شهر، ارومیه، تهران، همدان، میناب، فسا و نی‌ریز می‌باشند. از مجموع پانزده گروه منتخب، 9 گروه در بخش داوری و 6 گروه در بخش جنبی اجرای برنامه خواهند داشت. نوشتنی است این جشنواره بخشی از جشنواره بزرگ «سردار عشق» به میزبانی فارس است که بخش خیابانی و محیطی آن در نی‌ریز و سه بخش دیگر آن به ترتیب، «رادیو تئاتر» در شهر شیراز، بخش «نمایش صحنه‌ای» در آباده و بخش «نمایشنامه‌خوانی» در داراب، اجرا می‌شوند. آئین پایانی جشنواره روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه در محل تالار حافظ شیراز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهره‌های برتر تئاتر، تلویزیون و سینما و مسئولان کشوری برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها