تعداد بازدید: ۱۲۲۰
کد خبر: ۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ - 2021 15 May
فرماندار شهرستان نی‌ریز از روند ساخت بیمارستان جدید 120 تختخوابی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز، در این بازدید که چهارشنبه 22  اردیبهشت انجام شد، مراد هدایت با اشاره به این که در سال  94 کلنگ عملیات ساخت بیمارستان جدید نی‌ریز با حضور وزیر بهداشت در زمینی به مساحت 7 هکتار و با زیربنای 12000مترمربع در سه طبقه به زمین زده شد، گفت‌: این بیمارستان یکی از درخواستهای اساسی و مهم مردم این شهرستان بود‌ که خوشبختانه با پیگری‌هایی که از سوی فرمانداری‌، شبکه بهداشت و درمان‌، دکتر طهماسبی نماینده مجلس و دکتر حمیدرضا جمشیدی دبیر ستاد مبارزه با کرونای کشور به عمل آمد، عملیات ساخت آن سرعت بیشتری گرفت.

هدایت با اشاره به این که بخشی از هزینه ساخت بیمارستان 120 تختخوابی از محل اعتبارات بنیاد برکت حضرت امام (ره) و بخشی توسط دولت تأمین و پرداخت شده، افزود‌:  خوشبختانه در حال حاضر ساختمان بیمارستان 95 درصد و محوطه‌سازی آن 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می‌رود تا پایان خردادماه  سال جاری کارهای ساختمانی و تأسیساتی آن به اتمام برسد. ان‌شاءا... به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

دکتر آل‌داود رئیس شبکه بهداشت و درمان نی‌ریز هم گفت: بیمارستان 120 تختخوابی نی‌ریز که دارای بخشهای دیالیز، اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، بستری جراحی، بستری داخلی، بستری زنان، زایمان، CCU، ICU، NICU، اتاق‌های عمل و بستری اطفال است.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها