تعداد بازدید: ۹۸۶
کد خبر: ۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ - 2021 12 April
در پی برتری پرگل استعدادهای درخشان مقابل اهورا، این تیم به رقیب خود درس بازی داد.
مجید پاکیزه دامن: بی برنامگی و آشفتگی تیم اهورا در اولین دیدار از هفته پنجم و پایانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال نی‌ریز در بازی مقابل استعدادهای درخشان باعث رقم خوردن نتیجه ۷ به ۱ برای این تیم شد.

شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ تیم فوتسال اهورا در اولین بازی سال جدید خورشیدی و در پی برکناری علی اصغر ثمن سرمربی خود شب خوبی را سپری نکرد و با نتیجه ای ضعیف زمین بازی را ترک کرد تا سکوی پرتاب استعدادهای درخشان برای رسیدن هرچند موقت به صدر جدول باشد.

استعدادهای درخشان که روند صعودی دارد در این بازی با درخشش بازیکنانی همچون مجتبی سرخی و مجتبی علیزاده توانست اهورا را با شکستی سنگین بدرقه کند و با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در صدر جدول قرار گیرد.

در این بازی مجتبی سرخی هتریک کرد و محمد جواد فایض دو گل و مجتبی علیزاده و محمد زارع هر کدام یک گل برای استعدادهای درخشان به ثمر رساندند و محمدحسن شاهسوندی تک گل اهورا را به ثمر رساند.

با این تعداد امتیاز و حسب تفاضل گل ۱۸+ که برای استعدادهای درخشان وجود دارد و با توجه به تفاضل گل ۹+ برای رینگ اسپرت که در رده دوم جدول قرار گرفته، شاید بتوان تا حدود زیادی استعدادهای درخشان را قهرمان نیم فصل نخست قلمداد کرد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها