تعداد بازدید: ۱۱۵۳
کد خبر: ۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ - 2021 14 March
تیم فوتبال شهدای ریزاب در یک بازی برتر با 3 گل فجرمهتاب را از پیش رو برداشت و وحدت نواب با برتری مقابل استعدادهای درخشان مانع از امتیازگیری این تیم شد.
مجید پاکیزه دامن: از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال نی‌ریز و در نخستین بازی این هفته، پنجشنبه 21 اسفند شهدای ریزاب در زمین شماره 1 ورزشگاه شهدا از فجرمهتاب پذیرایی کرد و با تقدیم 3 گل به این تیم او را بدرقه کرد.

فجرمهتاب که به نظر می‌رسد در فصل جدید فوتبال شهرستان دچار بحران است، در نخستین دیدار نیز با 4 گل بازی را به استقلال پدیده واگذار کرده بود.

در این بازی برای شهدای ریزاب مجتبی اشرف، علی خرم و محمد غلامی گلزنی کردند.

در دومین مسابقه از هفته دوم نیز جمعه 22 اسفند و در یک بازی نزدیک وحدت نواب با حساب 2 به 1 میهمان خود استعدادهای درخشان را شکست داد و توانست 3 امتیاز نخست خود را در این بازی مهم به دست آورد.

وحدت نواب در هفته اول مقابل پویش پاسارگاد به تساوی 1 بر 1 رسید و استعدادهای درخشان نیز مقابل شهدای مشکان تن به شکست 4 بر1 داده بود.

استعدادهای درخشان که در لیگ برتر فوتسال نیز حضور دارد، برخلاف آنچه که در امتیازگیری فوتسال خوب عمل کرده، اما در رقابتهای فوتبال دچار ضعف شده است.

در این بازی برای وحدت نواب میثم زارع و اکبرطاطی گلزنی کردند و محمد زارع که در مسابقات فوتسال نیز قدرت گلزنی خود را به نمایش گذاشته، برای استعدادهای درخشان موفق به باز کردن دروازه وحدت نواب شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها