تعداد بازدید: ۸۷۹
کد خبر: ۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ - 2020 17 November
سرپرست فرمانداری نی ریز به همراه اعضای ستاد مقابله با کرونا به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی از واحدهای صنفی سطح شهر نی ریزبازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، شب گذشته مراد هدایت سرپرست فرمانداری بهمراه فرمانده انتظامی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ،روسای شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت ،اتاق اصناف و بازرسان  بهداشت محیط وتعزیرات شهرستان ضمن بازرسی و نظارت ازروند اجرای محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا توسط اصناف و بازاریان بر رعایت موارد بهداشتی جهت قطع زنجیره ی شیوع کرونا بازدید بعمل آوردند.

سرپرست فرمانداری  نی ریزدر حاشیه این بازدید: ضمن تشکر ازهمراهی خوب اصناف و بازاریان، عبور از این بحران را تنها عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت :امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم روند شیوع ویروس کرونا را متوقف کنیم.

وی  همچنین با درخواست و دعوت ازمردم برای در خانه ماندن خواستار همراهی مردم و اصناف در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا شد و افزود: حفظ سلامت یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های یک جامعه است.

دکتر « داور آل داود» نیزدر این بازدید: با بیان اینکه بخشی از افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید19 و شدت یافتن شیوع کرونا در شهرستان به دلیل حضور مردم در بازارهای خرید و اماکن تجمعی است عنوان کرد: با تصمیمات کشوری و شورای تأمین شهرستان قانون بسته بودن مشاغل غیرضروری از ساعت 18 تا صبح روز بعد به اجرا در آمده است و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

وی از مردم نیز خواست تا در ساعت های بعد از 18 بجز در موارد ضروری در هر تردد نداشته باشند و همکاری لازم را با دستگاه های اجرایی به منظور کنترل این بیماری انجام دهند.

گفتنی است در این بازدید به 21واحد‌ صنفی متخلف که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند اخطار جدی داده شد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
م
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
سلام عکس ها را به صورت واضع بارگذاری فرمایید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها