تعداد بازدید: ۸۶۸
کد خبر: ۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ - 2020 14 November
امکان حضور در دادگستری و شورای حل اختلاف فقط برای اشخاصی که وقت رسیدگی دارند در همان ساعت اعلامی مقدور است و از حضور سایر اشخاص جلوگیری خواهد شد.
رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز اعلام کرد: در پی محدودیتهای جدید در شهرستان و با توجه به فراگیر شدن بیماری کرونا و جهت حفظ سلامت شهروندان و کار‌کنان، امکان حضور در دادگستری و شورای حل اختلاف فقط برای اشخاصی که وقت رسیدگی دارند در همان ساعت اعلامی مقدور است و از حضور سایر اشخاص جلوگیری خواهد شد.

انصاری گفت: ارائه برگ ابلاغیه جهت ورود به دادگستری ضروری است و در صورت به همراه نداشتن برگ ابلاغیه و کارت شناسایی، از ورود افراد جلوگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: ثبت دادخواست‌‌، شکوائیه، واخواهی، تجدید نظر‌خواهی، لوایح، ثبت‌نام ثنا، درخواست صدور گواهی عدم سوء‌پیشینه و کلیه در‌خواستهای مرتبط با پرونده‌های قضایی، صرفاً از طریق دفاتر خدمات قضایی انجام می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری به دادگستری نیست.

انصاری در پایان اضافه کرد: طرفین پرونده‌هایی که از طرف کلانتری و پاسگاه‌ها جهت حضور در دادسرا احضار می‌شوند نیز باید با مأمور آن کلانتری هماهنگ نمایند و از حضور بی مورد  به دادگاه و دادسرا خود‌داری کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها