تعداد بازدید: ۹۵۱
کد خبر: ۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ - 2020 06 November
مطابق برنامه ریزی های انجام شده و در ادامه پروژه های زیربنایی سطح شهر، آسفالت کوچه های خاکی شهرک شهیدان رجایی و باهنر برای اولین بار از زمان احداث این شهرک توسط شهرداری نی ریز آغاز شده است.
زیرسازی، تسطیح و جدول گذاری این کوچه ها از اواخر تابستان سال جاری شروع شده بود، در مدت زمان دو ماه چهل هزار متر مربع از کوچه های این محله کمتر برخوردار حدفاصل شمال خیابان شهید مدرس تا بولوار شهید چمران و غرب بولوار شهدای گمنام تا بولوار پاسداران با صرف هزینه ای معادل سه میلیارد تومان آسفالت می شود.

بهای تمام شده هر متر مربع آسفالت در حال حاضر تقریبا 100 هزار تومان است و علی رغم افزایش پانصد درصدی قیمت قیر در مقایسه با بهای این محصول در فروردین ماه سال جاری، آسفالت معابر سطح شهر توسط شهرداری نی ریز همچنان در حال انجام است.

همزمان با آسفالت معابر خاکی، لبه گذاری، جدول گذاری و زیرسازی سایر کوچه های خاکی فاز یک شهرک شهیدان رجایی و باهنر (آبادزردشت) هنوز ادامه دارد.

صد در صد هزینه های این پروژه ار محل اعتبارات شهرداری نی ریز تامین شده است، با توجه به افزایش شدید هزینه ی پروژه ها به تازگی شورای اسلامی شهر نی ریز در پاسخ به درخواست مکتوب شهردار نی ریز مبنی بر افزایش ردیف اعتبارات عمرانی سال 99 با 4 رای موافق افزایش بودجه عمرانی شهرداری در سال جاری را تصویب کرده و این موضوع با حمایت اعضای محترم شورای شهر و فرمانداری شهرستان در هیئت تطبیق مصوبات نیز به تایید رسیده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها