تعداد بازدید: ۱۰۹۳
کد خبر: ۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 2020 02 November
سیمای مرکز فارس روز سه شنبه ششم آبان ماه، میزبان هنرمندان نی ریزی بود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز؛  حامد راستی عکاس، کاظم زردشت خوشنویس، امین نظربلند مجسمه ساز، نادرکامرانی فعال حوزه موسیقی به همراه عبدالحسین برزگر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز در برنامه زنده کاشانه مهر حضور یافتند و به معرفی توانمندیها و ظرفیت های فرهنگی و هنری نی ریز پرداختند.

برزگر  با بیان اینکه معرفی پتانسیل های غنی و قابل توجه هنرمندان از طریق رسانه ملی می تواند فرهنگ استفاده هرچه بیشتر از محصولات بومی ایرانی را افزایش دهد گفت: هنرمندان در شرایط کرونا متحمل زیان شدیدی شدند، از آنجائیکه شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها از جمله تولیدات هنری داشته است، در این ایام، برخی فعالیتهای هنری به طور چشم گیری کاهش یافته و مشاغل این حوزه جزء مشاغلی است که بیشترین ضرر و زیان را داشته اند.

گفتنی است در این برنامه که با هماهنگی رسول کردگاری نماینده سیمای مرکز فارس در نی ریز ترتیب یافت، غذاهای بومی و محلی نی ریز هم با اجرای نفیسه روانشاد معرفی شد. برنامه کاشانه مهر هر روز از ساعت 10 صبح  از شبکه فارس به صورت زنده به روی آنتن می رود.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها