تعداد بازدید: ۳۲۱۸
کد خبر: ۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ - 2016 12 December
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز خبر داد:
ثبت‌نام شرکت در آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از 17 آذر آغاز شده است. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه می‌توانند حداکثر تا 27 آذر در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند.
خبرگزاری آنا: دکتر محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با اعلام آغاز ثبت‌نام دوره‌های با آزمون کارشناسی ارشد  سال  1396 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان ثبت‌نام در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از اول دیماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر روی این سایت وجود دارد و داوطلبان بعد از مشاهده و مطالعه دقیق آن می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 هم‌چنین متقاضیان باید با پرداخت مبلغ 800,000 ریال کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون را تهیه و کد آن را در فرم ثبت‌نام وارد کنند.

با توجـه بـه اینکـه پـس از خریـد اینترنتـی کارت اعتباری ثبت‌نـام امکـان بـازپس‌گیـری آن وجـود ندارد لذا به داوطلبان توصیه می‌شود پس از آگـاهی از شرایط و ضـوابط ثبـت‌نـام نسـبت بـه خریـد کـارت اعتباری اقدام کنند.

هر داوطلب می‌تواند بـدون در نظـر گـرفتن رشته تحصیلی خود در دوره کارشناسـی و بـا توجـه بـه علاقه، یک مجموعه را انتخاب (بـه اسـتثنای گـروه علوم پزشکی که داوطلبان ایـن گـروه ملـزم بـه رعایـت شرط تجانس مجموعه امتحانی با مدرک فـارغ‌التحصـیلی خود هستند) و در فرم درخواست ثبت‌نام‌ اینترنتی درج کند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی روزهای 28 الی 30 اردیبهشت سال 96 برگزار خواهد شد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها