تعداد بازدید: ۹۱۰
کد خبر: ۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ - 2020 18 October
سیمان خاکستری نی‌ریز کماکان با فیلترهای معیوب خود خاک را نثار شهر نی‌ریز می‌کند!

حجم آلایندگی بالای سیمان خاکستری و از طرفی شروع بادهای پاییزی سبب شده تا فضای آسمان نی‌ریز آلوده‌تر از همیشه باشد.


در مصاحبه‌ای که ٣٠ شهریورماه با مدیرعامل شرکت سیمان خاکستری انجام شد وی گفت ظرف یک هفته مشکل فیلترهای سیمان خاکستری حل خواهد شد اما پیگیری مسئله ۲۰ روز بعد از آن حاکی است که فعلاً این خاک از کوره‌های سیمان خاکستری دمیده و فضای شهرستان نی‌ریز را آلوده‌تر از همیشه کرده است.


شریفی در تازه‌ترین گفتگوی تلفنی با ما گفت: در حال برطرف کردن این مشکل هستیم و در حال حاضر همزمان تعمیر کوره را هم انجام می‌دهیم؛ بدون تردید بخشی از فیلترهای ارسالی عوض خواهد شد اما پیش‌بینی ما این است که تعویض این تعداد فیلتر کافی نخواهد بود و نیاز است تا فیلترهای بیشتری را وارد کشور و نصب نماییم.


وی اعلام نمود: هزار فیلتر دیگر از چین سفارش داده‌ایم اما به دلیل ارسال با کشتی یک ماه تا ۴۰ روز زمان می‌برد تا به ایران برسد و آزادسازی آنها از گمرک و دیگر مسائل نیز جای خود دارد.


در ارتباط با نصب کیسه‌های قبلی علیرغم پیش بینی‌هایمان که فکر می‌کردیم یک تا دو هفته زمان ‌ببرد تا آنان را نصب کنیم اما فقط دو هفته در فرودگاه امام ماند تا بتوانیم مجوز ترخیص بگیریم.


وی با بیان اینکه قبول دارد آلایندگی این کارخانه بسیار بالاست عنوان نمود: سعی می‌کنیم هر چه سریعتر و با تمام توان این مشکل را برطرف کنیم.


شریفی در سؤالی حاشیه‌ای و در پاسخ به این مطلب که چرا عاملیت فروش سیمان را در نی‌ریز افزایش نمی‌دهید؟ گفت: در حال حاضر دو عاملیت فروش در نی‌ریز مشغول به کار هستند و به دلیل رقابت منفی که ایجاد خواهد شد امکان افزایش عوامل فروش وجود ندارد.


در نی‌ریز یکی از عوامل فروش سیمان خاکستری، شخصی و دیگری انجمن حمایت از زندانیان می‌باشد.


اما یکی از عوامل معترض توزیع سیمان در این رابطه گفت: چگونه است که ما می‌توانیم عاملیت سیمان دیگر شهرها را بگیریم اما در نی‌ریز فقط به یک عامل شخصی داده می‌شود؟ 
شریفی همچنین در ارتباط با افزایش قیمت سیمان پاکتی از ۱۷۵۰۰ تومان به ۱۹۵۰۰ تومان گفت: متأسفانه قیمت پاکت به یکباره افزایش یافته است و پاکتی که قبلاً ۱۳۱۰ تومان خریداری می‌شد به دانه‌ای بیش از ۴۰۰۰ تومان رسیده است! 


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
اسماعيل
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
وی با بیان اینکه قبول دارد آلایندگی این کارخانه بسیار بالاست عنوان نمود: سعی می‌کنیم هر چه سریعتر و با تمام توان این مشکل را برطرف کنیم.
.
.
چه مصاحبه شونده و محاصبه كننده حرفه اي!!!
خوب نتيجه چي شد؟؟؟
فعلا كه در بر همان پاشنه خواهد گشت ...
ناتور
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
من از چند نفر که از سیمان خاکستری نی ریز استفاده کرده بودن شنیدم که میگفتن که سیمان خیلی خوبیه
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها