تعداد بازدید: ۳۹۱۸
کد خبر: ۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ - 2016 11 December
برای اولین بار مراسم جشن تولد نمادینی برای شهدای شهرستان متولد آذرماه با حضور اعضای پایگاههای مقاومت و خانواده شهدا در گلزار شهدای نی ریز برگزار شد.
حسین قانع: برای اولین بار مراسم جشن تولد نمادینی برای شهدای شهرستان متولد آذرماه با حضور اعضای پایگاههای مقاومت و خانواده شهدا در گلزار شهدای نی ریز برگزار شد.

میثم نبیئی مسئول پایگاه مقاومت شهیدان خازن گفت:برای اولین بار جشن تولد نمادین شهدای شهرستان با همکاری پایگاههای مقاومت شهیدان خازن، پایگاه مقاومت امام خمینی و حوزه مقاومت شهید سرافراز در عصر روز پنجشنبه 18 آذرماه از ساعت 18 تا 21 و در گلزار شهدای نی ریزبرپا شد. این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا (مادران، خواهران و برادران شهدا) علاقه مندان، بسیجیان ، رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و پرسنل سپاه نی ریز و در جوی بسیار معنوی و تأثیرگذار درون خیمه های برپا شده در گلزار شهدا  و همراه با مراسم روحبخش دعای کمیل و برای میثاق با مقام شامخ شهیدان برگزار شد.

 دراین مراسم نمادین حدود 300 نفر برای تولد12 شهید گلگون کفن دفاع مقدس متولد شده در ماه آذرشهرستان ، شهیدان محمد دشتبان، محسن فیض آبادی، محمد حسن بهرامی،رضا حمیدی،سعید مافی، علی رضا بیگی،صفر علی زردشت،محمدرضا کردگاری،علی رضا شناور،محمد رضا خازن،مجید محمدزاده و سید احمد ابطحی حضور یافتند. برنامه های مختلف این مراسم توسط رزمندگان و بسیجیان 8 سال دفاع مقدس و همرزمان آنان اجرا شد. مراسم با صحبتهای  حجت الاسلام شفیعی آغاز و سپس دکتر فیروزی نژاد از بچه های جبهه و جنگ وهمرزم شهدا به خاطره گویی  پرداخت. روایت گری جنگ توسط طحان معاون ناحیه مقاومت سپاه نی ریزانجام شد.

مولودی خوانی توسط زردشت انجام و میثاق نامه با شهدا توسط یکی از بسیجیان قرائت شد. در پایان نیزکیکی بریده و بین حضار تقسیم شد.

نبیئی با توجه به استقبال علاقه مندان و خانواده های گرانقدر شهدا از این مراسم گفت: مجموعه پایگاههای مقاومت بسیج در شهرستان در نظر دارد که در هرماه خورشیدی، با توجه به ولادتهای ائمه و اعیاد مذهبی مراسم تولد شهدای آن ماه را برگزار و گرامی بدارد.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها