تعداد بازدید: ۳۲۵۵
کد خبر: ۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ - 2016 10 December
شهروندان بدانند:
شهروندان نی ریزی می توانند برای گرفتن نوبت از متخصصانی که جدیداً به بخش درمان شهرستان اضافه شده و متخصصانی که از قبل حضور داشتند به درمانگاه ولی عصر و حسین بن علی مراجعه کنند.
حسین قانع: بنا بر اعلام لیلا زمانی نژاد مدیر داخلی بیمارستان شهدای نی ریز، اکیپ پزشکی و درمانی بیمارستان شهدا با اضافه شدن متخصصان جدید به کادر درمان آن خدمات درمانی سریع تر و بیشتری را به  شهروندان ارائه می دهد.

پزشکان متخصص که از اول آذرماه در نی ریز شروع به کار کرده اند: پریسا جویا متخصص اطفال، مریم مزیدی مرادی متخصص داخلی، مهرناز فخرو و نجمه نقی زاده متخصص زنان و زایمان، عبدالصمد اشرف زاده متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری و دکتر ایرانی پرست متخصص جراحی از جمله این پزشکان هستند.

 12 پزشک متخصص که از قبل در نی ریز به کار اشتغال داشته و دارند نیز عبارتند از: دکتر سمانه ضیغمی  و فاطمه غفاری متخصص اطفال، دکتر مسعود نموی و پرویز حقیقت متخصص داخلی،دکتر علیرضا شاهسونی متخصص قلب و عروق، دکتر پریسا حسینی روانپزشک،دکتر عابد متخصص گوش و حلق و بینی، دکتر مریم شریفیان درچه متخصص مغز و اعصاب، دکتر سید حسین حیدری پور متخصص جراحی، دکتر فرهاد بیژن زاده متخصص و جراح ارتوپدی و دکتر مصطفی طاهری متخصص و جراح چشم پزشک  و دکتر کیوان علائی جهرمی متخصص عکسبرداری و سونو گرافی نیز در نی ریز مشغول به کار می باشند.

در ادامه شهروندان برای گرفتن نوبت در درمانگاههای حسین بن علی و ولی عصر می توانند صبح ها از ساعت 7تا7:30 با مراجعه حضوری در این دو درمانگاه نسبت به گرفتن نوبت اقدام نمایند.
در پایان بنا به اظهار منابع مطلع: دکتر فرهاد بیژن زاده متخصص ارتوپدی، دکتر کیوان علائی جهرمی متخصص عکسبرداری و سونوگرافی،دکتر محمد علی خیری متخصص قلب و عروق و دکتر سولماز رضایی متخصص زنان و زایمان دارای مطب شخصی در شهر نی ریز می باشند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها