تعداد بازدید: ۴۰۵۰
کد خبر: ۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ - 2016 15 April
آدم‌ربایی باز هم قربانی گرفت!!
قاتلی که دختر بچه ٦ ساله‌ای را در نزدیکی منزلش ربوده و پس از انجام نیات شیطانی او را به قتل رسانده بود، با تلاش بی‌وقفه بعد از ١٦ ساعت دستگیر شد. این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و مردم را در بهت و حیرت فرو برد. این اتفاق ظهر روز چهارشنبه ٢٥ فروردین‌ماه در یکی از روستاهای بخش آباده‌طشک رخ داد و متأسفانه به مرگ ستایش بی‌گناه انجامید.

پدر و مادر کودک هنگامی که متوجه مفقودشدن وی شدند، با اطلاع به اقوام و همسایگان اقدام به جستجوی کودک کردند. جستجوی آنها اما بی‌نتیجه بود و به همین دلیل فقدان کودکشان را در ساعت ٤ بعد از ظهر به پاسگاه منطقه اعلام نمودند. 

با اطلاع پلیس آگاهی نی‌ریز، به سرعت تیمی ویژه از مأموران و کارآگاهان در فرماندهی انتظامی شهرستان شکل گرفت و در ساعت ١٧:٣٠ همان روز تیم کارآگاهان در بخش آباده‌طشک مستقر شده و تحقیقات خود را آغاز نمود. 


در ادامه با بررسی پلیسی، یک نفر مظنون معرفی شد که با بررسی‌های عملیاتی مشخص گردید این فرد بیگناه است؛ اما  نتایج تحقیقات محرمانه ماند. 


پس از آن جلسه ویژه و محرمانه‌ای بین اعضای تیم عملیاتی برگزار شد.

در ساعت ٢٢ همان شب، با توجه به سرنخهای موجود اقدام به تحقیق از طلافروشی‌های شهر آباده‌طشک کردند و مشخص شد فردی با ضمانت دیگری موفق شده یک جفت گوشواره را به مبلغ ٢٥٥ هزار تومان بفروشد.


با آوردن این جفت گوشواره در نیمه‌شب و مقایسه عکسها مشخص شد این گوشواره  متعلق به دختر گم شده است.


کارآگاهان با تحقیقات بعدی متوجه شدند مظنون از روستا خارج شده، که با رصد مأموران، وی در ساعت ٣ بامداد پنجشنبه ٢٦ فروردین‌ماه، هنگام ورود به روستا دستگیر شد.


این جنایتکار متأهل ٣٣ ساله ابتدا منکر جرم خود شد؛ اما پس از ٣٠ دقیقه بازجویی‌های فنی و مشاهده مدارک به ربودن کودک اقرار کرد.


در پی اعتراف متهم، تیم کارآگاهان جنازه کودک معصوم را در کوه‌های اطراف روستا  و در زیر خاک پیدا کردند.


بنا بر اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز،‌ این فرد  شیطان‌صفت که همسایه کودک بوده، وی را ظهر روز چهارشنبه هنگام ورود به منزلشان فریب داده و با این عنوان که با تو کار دارم، وی را به داخل خانه می‌کشاند و دست و پا و دهان کودک را می‌بندد و سپس دختر بچه را در یک چادر پیچیده و با استفاده از فضای خلوت روستا به کوه‌های اطراف منتقل می‌کند. 


دکتر محمدصادق رفیعی افزود: این فرد پس از انتقال دختربچه به کوههای اطراف و خارج‌کردن یک جفت گوشواره از گوشهای وی و انجام نیات شیطانی خود، اقدام به خفه‌کردن این دختربچه بی‌گناه کرده و کودک نیمه‌جان را زیر خاک دفن می‌کند.


دادستان شهرستان که پرونده  را بطور ویژه در دستور کارش قرار دارد، افزود: این قاتل سنگدل پس از رفتن به مرکز بخش، با ضمانت فرد دیگری گوشواره کودک را فروخته و به سمت شهرستانهای همجوار حرکت می‌کند. اما شب‌هنگام و زمانی که متوجه می‌شود یک ‌نفر دیگر  دستگیر شده، با اطمینان خاطر و با اجاره تاکسی تلفنی به روستای خود برمی‌گردد که در بدو ورود دستگیر می‌شود. این مجرم متأهل از لحاظ روحی و روانی فردی سالم  است.


دکتر رفیعی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و بویژه کاراگاهان پلیس که با سرعت عمل خود گره کور پرونده را گشودند، تشکر کرد. 


کانال تلگرام و اینستاگرام هورگان

hourgan@



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها