تعداد بازدید: ۳۱۷۶
کد خبر: ۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ - 2016 23 November
فرماندار ني ريز:
محمد رضا امیری طی پیامی هفته بسیج را به بسیجیان شهرستان تبریک گفت.
به گزارش هورگان و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز،  اين پيام به شرح زير است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"
فرا رسیدن ۵ آذرماه روز بسیج و هفته بسیج گرامی باد

بسیج عصاره و فرزند انقلاب است. آن هنگام که امام امت حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند، پایه های تشکلی را مستحکم نمودند که با اراده و همت راستین خود و با تکیه بر ارزش های بنیادین اسلام عزیز، در صیانت از این مرز و بوم و ارزش های اعتقادی و دینی ملت مسلمان ایران، جانفشانی ها نموده و اکنون هم با گذشت  چندین دهه از تشکیل آن، با صلابت و با عزمی راسخ در پیشانی نظام همچون نگینی می درخشد.

اکنون نیز تفکر و نگاه آرمانی بسیج ،الگوی کاملی برای فعالیت های جاری و آتی هر سازمانی است و بی تردید اگر ایثار و از خودگذشتگی،‌ اعتقاد و تعهد که از ویژگی های بارز اندیشه بسیجی است در کارها و فعالیت هایمان حاکم باشد، به خوبی خواهیم توانست بر مشکلات فائق آيیم و دستاوردهای ارزشمندی کسب کنیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… خامنه ای(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.


محمدرضا امیری
فرماندار شهرستان نی ریز
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها