تعداد بازدید: ۳۳۰۰
کد خبر: ۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴ - 2016 23 November
در گفتگو با دكتر مسعودي تشريح شد:
نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی جزئیات ایمن سازی مسیر واژگونی اتوبوس حامل سربازان را تشریح کرد.

به گزارش هورگان و به نقل از خبرگزاري مهر دکتراصغر مسعودی در این رابطه  گفت: این جاده مربوط به اوایل انقلاب است و تاکنون چندین بار از سوی دستگاه های مختلف پیرامون حادثه خیز بودن آن گزارشاتی اعلام شده بود اما تاکنون اقدام مناسبی برای رفع مسائل و مشکلات آن صورت نگرفته بود.


وی ادامه داد: در این راستا با واژگونی اتوبوس حامل سربازان در این منطقه این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و از مبادی مختلف پیگیری شد.

نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان با اشاره به وضعیت نگران کننده تصادفات در جاده های این استان بیان کرد: نمایندگان فارس این موضوع را به جد در دستور کار خود دارند تا به صورت جدی استان به پارامترهای لازم در این حوزه از جمله رفع نقاط حادثه خیز، تجهیز پلیس راه به امکانات کنترلی و... مجهز شود.

مسعودی همچنین اظهار داشت: با وجود اینکه استان فارس از استانهای مهم کشور به شمار می رود اما از خیلی از استانهای دیگر در حوزه راه عقب مانده است از این رو باید تمام سعی و تلاش خود را در این حوزه متمرکز کرد.

وی با اشاره به ایمن سازی نقطه ای که اتوبوس سربازان واژگون شد، افزود: در این راستا یک میلیون تن خاک در آن نقطه ریخته شد و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نماینده مردم نی ریز و استهبان گفت: در این راستا جلساتی با ادارت ذی ربط گرفته شده  و با وجود  اینکه از 25 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران فقط هشت میلیارد تومان آن پرداخت گردیده کار تعطیل نشده بلکه با شدت بیشتری در حال پیگیری است تا انشاالله هرچه سریعتر این عملیات در فاز افتتاح قرار گیرد.




براي عضويت در كانال تلگرام هورگان كليك كنيد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها