تعداد بازدید: ۴۰۵۴
کد خبر: ۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ - 2016 01 May
پایان دوئل انتخابات در نی‌ریز و استهبان
بالاخره پس از فراز و فرودهای فراوان دکتر اصغر مسعودی به عنوان نماینده مردم نی‌ریز و استهبان راهی مجلس شورای اسلامی شد.

در شبی که نی‌ریز چشم بر هم نگذاشت، مسعودی با ٣٤٣٨١ رأی و با اختلاف ١٥٣ رأی توانست از فرهاد طهماسبی را که ٣٤٢٢٨ رأی بدست آورده بود، پیشی گیرد و به صندلی سبز مجلس سلام کند.


دکتر مسعودی پس از معرفی شدنش به عنوان کاندیدای وحدت با ١٨,٣٥٤رأی به مرحله دوم راه یافت. همچنین دکتر طهماسبی با ١٦.٣٣٠ رأی به عنوان نفر دوم به مرحله پایانی انتخابات راه یافت.


در این مرحله دکتر اصغر مسعودی در لیست اصلاح‌طلبان و امید قرار گرفت و دکتر طهماسبی به لیست اصولگرایان رفت و بدین ترتیب مرحله دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم خورد.


دکتر محمدرضا عارف که در سرلیست امید تهران قرار داشت و هر ٣٠ نفر لیست او راهی مجلس شد در سفر هفته گذشته‌اش به فارس به طور رسمی از اصغر مسعودی حمایت کرد.


از سویی کاندیداهای دور نخست حوزه انتخابیه نی‌ریز و استهبان شامل مهندس حسن بنی‌اسدی، دکتر سید محمدصادق کشفی‌نژاد، دکتر اله‌داد سلیم‌پور، دکتر رضا صداقت و حجت‌الاسلام عبداله الهی‌زاده به حمایت از مسعودی پرداختند تا او با تکیه بر افراد شاخص نی‌ریز و استهبان به مردم معرفی شود و راهی مجلس گردد.
اما نتیجه انتخابات به تفکیک حوزه‌ها:
 
اما در استان فارس و در ٣ حوزه باقیمانده در داراب انصاری، در ممسنی گودرزی و در شیراز مهندس علی اکبری هر سه از لیست امید به مجلس راه یافتند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها