تعداد بازدید: ۳۸۰۵
کد خبر: ۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ - 2016 01 May
امام جمعه نی‌ریز:
عابد نعمتی: مردم در انتخابات جانانه شرکت و آزادانه فرد مورد نظرشان را انتخاب کنند. امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شرکت پرشور در انتخابات را سرنوشت‌ساز و تعیین کننده دانست که با رأی و نظر مردم رقم می‌خورد.
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه به مشکلات شهرستان از جمله بیکاری و خشکسالی اشاره کرد و از مردم خواست نماینده‌ای را به مجلس گسیل کنند که مؤمن و ولایتمدار، دلسوز و با معرفت باشد و با عملکردش خوشبختی و سرافرازی دو شهرستان را رقم بزند.
ایشان کارو کارگر را از نظر اسلام دارای ارزش بالایی دانست؛ کسانی که به گفته آیت‌ا... فقیه اهل تولیدند و پایه‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.
امام‌جمعه نی‌ریز از ثروتمندان خواست تا به جای گذاشتن پولهایشان در بانک، با سرمایه‌گذاری و کار تولیدی برای جوانان شغل ایجاد کنند.
آیت‌ا... فقیه با بیان اینکه زن و مرد باید کار و تلاش کنند، افزود: «زیر پوشش کمیته بودن افتخار نیست. اینها برای ما ننگ است. در آن سالها و شرایط سخت بود که امام دستور تأسیس کمیته را داد؛ نه اینکه بعد از 37 سال هنوز جیره‌خوار باشیم. »
امام جمعه نی‌ریز ضمن تبریک روز معلم، آنها را لایق تشویق و افتخار دانست و بزرگترین کار را تربیت فرزندان دانشمند و رشد و تعالی کشور در سایه علم و اخلاق برشمرد. دانش‌آموزانی که به گفته آیت‌ا... فقیه ذخائر آینده مملکت محسوب می‌شوند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها