تعداد بازدید: ۴۷۵۴
کد خبر: ۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ - 2016 14 September
ورزشکاران نی‌ریز یازدهمین قهرمانی مسابقات زورخانه‌ای فارس را نصیب خود کردند.
مجید پاکیزه‌دامن: تیم نی‌ریز روز دوشنبه 22 شهریور در پایان رقابتهامقتدرانه با نتیجه 204 به 166 تیم منتخب بیست و یک زورخانه شیراز را در هم نوردید تا بار دیگر خود را در استان ثابت کند.

مسابقات قهرمانی جوانان فارس یادواره پهلوان حامد در شهر نی‌ریز با حضور 6 تیم ازشهرستانهای نی‌ریز، شیراز، گراش، آباده، کازرون و سپیدان برگزار گردید. 

در این رقابتها ورزشکاران با تجربه و قهرمانان ده ساله استان و کشور زورخانه قدرتمند نی‌ریز، یازدهمین قهرمانی خود راکسب نمودند و نشان دادند همانطور که قهرمان شدن را می‌توان با برنامه انجام داد، قهرمان ماندن را نیز می‌توان با برنامه کاملتری  پیش برد.

در این دوره از مسابقات که به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد، تیم 8 نفره نی‌ریز، تیمهای چرخ چمنی نی‌ریز، مرشدی نی‌ریز، چرخ تیز شیراز، کباده سپیدان و سنگ سپیدان به مقام قهرمانی رسیدند که البته سهمیه چرخ‌تیز و میل‌بازی نیز طبق آیین‌نامه فدراسیون به تیم قهرمان یعنی نی‌ریز می‌رسد. 

گفتنی است تیم استان متشکل از 14 نفر است که نی‌ریز توانست از این تعداد، 12سهمیه را با اقتدار کسب کند. دو سهمیه دیگر نیز به سپیدان رسید. 

مربیگری تیم استان بر عهده پوریا سالخورده و محمد‌حسین حکمت‌‌پور و سرپرستی آن را مرشد شاهمرادی بر عهده خواهد داشت. مسابقات قهرمانی جوانان زورخانه‌ای  کشور در اصفهان بعد از مسابقات جهانی زورخانه‌ای که در جاکارتا اندونزی برگزار می‌شود، خواهد بود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها