تعداد بازدید: ۴۳۴۱
کد خبر: ۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ - 2016 11 September
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید و رئیس قدیم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی‌ریز با حضور محمدرضا امیری فرماندار شهرستان نی‌ریز، حجت الاسلام محمدی پورمعاون، نعمت ا... زارع و شهرزاد مسئولین بازرسی و حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در محل فرمانداری برگزار گردید.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز: در این مراسم امیری فرماندارگفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم ملتی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشوردفاع کردند.


امیری با بیان اینکه تکریم ایثارگران موجب تقویت امنیت ملی و بیمه کردن کشور است، اظهار داشت: مسئولیت بنیاد شهید تعهد بر ارائه خدمات به ایثارگران عزیز و حضور پررنگ و هماهنگی در مناسبت های ملی و انقلابی است.


فرماندار نی‌ریز در پایان از مسئولان خواست برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند و تلاش کنند تا رضایت خانواده‌های ایثارگران را بدست آورده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت نمایند.

گفتنی است در این مراسم از خدمات جواد زارعی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی‌ریز تجلیل و طی حکمی حمید دمیری به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها