تعداد بازدید: ۴۹۷۹
کد خبر: ۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹ - 2016 10 September
حادثه‌ای دیگر در لای‌رز
تریلی افسارگسیخته در پیچ‌های انتهایی گردنه لای‌رز، پرایدی را در چنگال خود گرفتار کرد تا باز هم این گردنه خبرساز شود؛ گرچه خوشبختانه این حادثه تلفاتی در پی نداشت و 5 صدوم حاصل آن بود.
حسین قانع: امروز ساعت 5.5 عصر یک دستگاه تریلی که شیبهای تند گردنه را به سمت نی‌ریز طی می‌کرد، بدلیل سرعت زیاد، پس از برخورد با پراید حامل 4 سرنشین و طی مسافت 100 متر، قیچی کرد و عرض جاده گردنه را مسدود کرد.

حادثه به فوریت به مرکز اورژانس 115 ، پلیس راه، و آتش‌نشانی گزارش شد و سه آمبولانس از مراکز اورژانس شهر نی‌ریز و روستای چاه‌مهکی که جهت انتقال مصدوم به نی‌ریز آمده بود، و همچنین پلیس‌راه و آتش‌نشانی عازم گردنه شدند.

با حضور تکنسینهای اورژانس مشخص شد سه سرنشین پراید و راننده تریلی دچار صدمات جزئی و راننده پراید دچار صدمات جدی شده و امکان بیرون آوردن او وجود ندارد. به همین دلیل آتش‌نشانی نی‌ریز وارد عمل شد و راننده را در حالی که دچار جراحات زیاد از جمله شکستگی دست و پا شده بود با تجهیزاتی از جمله ست هیدرولیک و دستگاه برش بعد از حدود نیم ساعت بیرون آورد.

مصدومین همگی به بیمارستان شهدای نی‌ریز انتقال یافته‌اند.

به گفته سروان ابراهیم شاهسونی رئیس پلیس‌راه نی‌ریز، سرعت زیاد تریلی و عدم توانایی راننده در کنترل آن باعث بروز این حادثه شده است.





عکس ها: ابراهیم خیراندیش


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها