تعداد بازدید: ۴۴۰۰
کد خبر: ۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ - 2016 15 April

این‌بار دیوار مهربانی متفاوت‌تری با نیت کمک به مستمندان و ایتام در نی‌ریز اجرا شد.


در این طرح به شکل زیبایی جای کفش، کیف و لباس درنظر گرفته شده و محل آن جنب اداره تبلیغات اسلامی می‌باشد.


طراح این ایده که تمایلی به معرفی خود نداشت گفت: طراحی این دیوار بیانگر خانواده‌ای است که معیشت خود را از راه کشاورزی به دست می‌آورند و همانگونه که در طرح قابل مشاهده است یک خانه، مزرعه و کودکی است که در حال بازی کردن می‌باشد.


فلسفه این طرح بدین‌گونه می‌باشد که این کودک خوشحال است که خداوند ابرها را بارور کرده و می‌خواهد باران رحمت الهی را به آنها هدیه دهد که چوب لباسی‌ها و لباسها به قطره‌های باران تشبیه شده‌اند و از نظر کودک سال خوب و پربرکتی در انتظارشان می‌باشد و خورشیدی که در طرح دیوار مهربانی ملاحظه می‌‌شود نماد مهربانی است که باعث خوشحالی کودک و خانواده آن می‌شود.


وی از تمام کسانی که در آماده‌سازی این پروژه همیاری کردند به خصوص کارکنان، اعضاء و هیئت رئیسه نظام مهندسی شهرستان، کارکنان شهرداری و شهردار نی‌ریز، و کارکنان و رئیس اداره تبلیغات اسلامی که فضای مورد نیاز را در اختیار هیئت اجرایی قرار دادند، تشکر کرد.


***


اخیراً مشاهده شده که با دیوار مهربانی در نی ‌ریز آنچنان که انتظار می‌رود مهربانانه رفتار نمی‌شود و شایسته است نکاتی چند را یادآوری نمود:


١- کیف، کفش و پوشاکی که به عنوان هدیه در آنجا قرار می‌گیرد نباید غیرقابل استفاده باشد. دقت کنید که آن لباس یا کفش یا... قرار است نیاز نیازمندی را برطرف کند. همانگونه که رسول گرامی اسلام ( صلی الله علیه واله) می‌فرماید: برای عدالت باید دو کار کنید: ١- آنچه برای خود نمی‌پسندید برای دیگران نپسندید، ٢- آنچه برای خود می‌پسندید برای دیگران هم بپسندید.   


٢- در صورت امکان لباسها را در کاور و به شکل بسیار زیبایی اتو کنید و آنها را بر سر چوب لباسی‌ها آویزان نمایید و فرض را بر آن بگذارید که در همان لحظه آن لباس پوشیده شود.


٣- خیرین نی‌ریزی با توجه به فرا رسیدن فصل گرما به فکر نصب «یخچال مهربانی» باشند تا مردم خوراکی‌های فاسدشدنی را در آن  قرار دهند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها