تعداد بازدید: ۳۲۸۴
کد خبر: ۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ - 2016 28 August
امام جمعه موقت نی‌ریز:
اعضای شورای شهر به کارنامه‌اشان نگاه کنند و گزارش کار دهند.
عابد نعمتی: حجت‌الاسلام سیدجواد فقیه در نماز‌جمعه 5 شهریور با بیان این مطلب، از شورای شهر خواست تا به گزارشات مکتوب بسنده نکنند و حضورشان پررنگ‌تر باشد.

وی از آنها خواست تا وارد مسائل جناحی و تبلیغاتی انتخابات نشوند و به کار خودشان مشغول باشند.

امام جمعه موقت نی‌ریز در جایی دیگر، هفته دولت را فرصت مناسبی برای گزارش کار مسئولین به مردم دانست و از آنها خواست تا قدر خدمت به مردم محروم را بدانند. مردمی که به گفته حجت‌الاسلام فقیه پشتوانه نظام و ذخیره انقلابند و به واسطه وجود آنهاست که حکومت برپا می‌ماند.

قبل از مراسم نمازجمعه میز خدمت مسئولین در مصلای نماز جمعه برپا بود؛ مراسمی که هر سال و به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در فضایی که همه مسئولین حضور دارند، رو در رو مشکلاتشان را بگویند.

سیدجواد فقیه اما این بار از مردم گلایه کرد. آن هم به خاطر اینکه به گفته وی باید استقبال بیشتری از این برنامه صورت می‌گرفت.

او گفت: « چقدر خوب است که کرسی‌های آزاداندیشی، گفتمان انقلابی، جلسات پرسش و پاسخ و حلقه‌های معرفتی در مراسم نماز جمعه برگزار شود.»

امام جمعه موقت نی‌ریز خواستار برپایی میز خدمت مسئولین ادارات مختلف بصورت هفتگی و متناوب در مراسم نماز جمعه شد تا به بیان وی مردم مسئولین را لمس کنند و ببینند.

*****

فرماندار نی‌ریز به مناسبت هفته دولت در بین نماز جمعه و عصر سخنرانی کرد. محمدرضا امیری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توانسته در این مدت 3 سال گامهای بلندی در جهت عزت کشور بردارد، به برخی رویکردهای اساسی دولت از جمله توجه به عقلانیت و استفاده از نخبگان در تصمیم‌گیریهای کلان کشور به جای تصمیمات یک شبِ، احترام به قانون حتی اگر به ضرر دولت باشد و توجه واقعی به مصالح ملی اشاره کرد و گفت: « خیلی وقتها دولت برای حفظ مصالح عالی کشور و مردم، پاسخی به مطالبی که علیه‌اش گفته می‌شود، نمی‌دهد. ما هم می‌خواهیم همین رویه را در شهرستان نی‌ریز برای حفظ انسجام تمام نیروهای شهرستان استمرار دهیم. ما هم از برخی کم‌لطفی‌ها گذشت می‌کنیم و برخی ناملایمات را نادیده می‌گیریم تا انسجامی که ایجاد شده بماند و شهرستان بتواند حقش را از کشور بگیرد و پیشرفت کند.»

امیری به کارنامه دولت در سطح کلان ملی از جمله افزایش رشد اقتصادی، مهار تورم، کاهش واردات و قاچاق کالا، تثبیت نرخ ارز و پیشی گرفتن صادرات غیر نفتی از واردات برای اولین بار  اشاره کرد و اجرای 3 انتخابات در 6 ماه گذشته را یکی از مهمترین اقدامات اجرایی دولت در شهرستان نی‌ریز دانست.

انتخاباتی به گفته وی پرشور، قانونی و سالم که همه سلایق آزادانه حضور یافتند و نتیجه آن انسجام بین مردم و دولت بود.

فرماندار نی‌ریز همچنین به 243 پروژه دولت تدبیر و امید در شهرستان نی‌ریز اشاره کرد که بیش از 135 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

امیری گفت: « در همین هفته دولت نیز 40 پروژه با اعتباری حدود 35 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.»



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها