تعداد بازدید: ۳۲۵۷
کد خبر: ۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ - 2016 22 August
فرماندار نی‌ریز در شورای اداری:
عده‌ای تلاش می‌کنند به هر شکلی شده به دولت ضربه بزنند، صرفاً برای اینکه دیدگاه و تفکری که حامی‌اش بودند، در انتخابات رأی نیاورده و از سوی مردم دست رد به سینه‌اشان زده شده است.
عابد نعمتی: محمدرضا امیری این مطلب را در جلسه شورای اداری روز یکشنبه 31 امرداد که در دانشگاه آزاد برگزار شد، در پاسخ به نشریاتی گفت که به گفته او با همین ابزار و مجوزی که دولت در اختیارشان قرار داده، آن را تخریب می‌کنند.

دولتی که به بیان امیری جزئی از نظام است و ارائه مجوز به 3 رسانه مکتوب و چند سایت خبری را پس از 8 سال که هیچ مجوزی در این رابطه داده نشده بود، از افتخارات خود می‌داند.

وی گفت: «این نهایت کم لطفی‌ست. شما در سایه سیاستهای همین دولت پا به عرصه وجود گذاشتید؛ حداقل از همین یک اقدام دفاع کنید.» 

امیری با بیان این که دولت رسانه فراگیری مثل رسانه ملی در اختیار ندارد، ابزار دولت را تنها فضای مجازی دانست که مردم اداره‌اش می‌کنند.

وی گفت: «رسانه ملی به دنبال این است که چون تفکر دولت با تفکر او هماهنگ نیست، باید به شکلی چوب لای چرخش بگذاریم».

به گفته او البته مردم خوب می‌فهمند و قضاوت می‌کنند و در سال همدلی و همزبانی همراهی خوبی در صحنه انتخابات داشتند.

او دولتی را که روحانی تحویل گرفت، تشبیه به ویرانه‌ای کرد که برخی سعی می‌کنند با پر رنگ کردن مسئله فیشهای حقوقی، اختلاس‌های چند هزار میلیارد دلاری دولت قبل را کمرنگ کنند. 

فرماندار نی‌ریز همچنین برجام را افتخاری برای کشور و نظام دانست.

وی در ادامه به بیان عملکرد و اقدامات دولت در شهرستان نی‌ریز پرداخت و گفت: «ما اهل شعار نیستیم، شعار و عمل ما یکی است.»

امیری در جایی دیگر هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد سازمانها و ادارات و تقویت همدلی و ارتباط بین مردم و مسئولین دانست.

وی برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد و در ادامه، سروان روستا مسئول جدید راهنمایی و رانندگی، مهدی زردشت مسئول جدید بانک مهر اقتصاد و حسن بنی‌اسدی رئیس جدید منابع طبیعی را معرفی نمود.

فرماندار نی‌ریز خواستار همکاری ادارات و سازمانها در سرشماری نفوس و مسکن گردید که از 3 لغایت 24 مهرماه اجرا می‌شود. وی همچنین از مسئولینی که در حادثه اتوبوس سربازان لای‌رز همکاری و حضور بموقع داشتند، تقدیر کرد.

در بخشی دیگر از جلسه مدیر کل پدافند غیرعامل استان که برای تشکیل شورای پدافند غیرعامل شهرستان در نی‌ریز حاضر شده بود، پدافند غیرعامل را یک سری اقدامات غیر مسلحانه عنوان کرد که چه در زمان جنگ و چه صلح برای آمادگی در برابر تهدیدات دشمن به کار می‌رود.

رحیم آزادی سپس از طریق پاورپوینت به ذکر توضیحاتی در این رابطه پرداخت و حکم فرماندار و مسئولین را به عنوان رئیس و اعضای شورای پدافند غیر عامل شهرستان به آنها تحویل داد.

امیر باوندپوری مدیر کمیته امداد نی‌ریز در جایی دیگر خواستار همکاری و کمک مسئولین در جریان جشن عاطفه‌ها شد. وی همچنین ضمن تشکر از ستاد احسان و نیکوکاری، از پرداخت 304 وام اشتغالزایی این کمیته به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان در سال گذشته خبر داد.




غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
0
آقای فرماندار شما از رهبر آگاه تر هستین؟ برجام هیچ دستاوردی برای ملت نداشته گفته آقاست لطفا سکوت کنید
مثل اینکه بین مردم نیستید
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
0
برنامه های هفته دولت در بخش آباده طشک:
1-از ادای احترام به مقام والای شهدا(دوم شهریور) تا غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا(چهارم شهریور) به نظرتون تکراری نیست
2-افتتاح طرحهای تکراری گازرسانی طشک.مسجد روستای ده زیر هم سه سال در هفته های دولت افتتاح شده دیگه جا نداره
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها