تعداد بازدید: ۳۵۰۶
کد خبر: ۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ - 2016 23 April
امام جمعه نی‌ریز:
عابد نعمتی: مردم دو شهرستان جانانه در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به لزوم حضور حداکثری مردم شهرستانهای نی‌ریز و استهبان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح تأکید کرد.
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه گفت: «نماینده‌ای خدمتگزار و از طبقات محروم جامعه را انتخاب کنید که به فکر محرومان باشد. کسی که عقب‌ماندگیهای دو شهرستان را جبران کند و زبان گویای مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.»
ایشان تأکید کرد کاندیداها و طرفداران آنها به آرامی و ملاطفت، حُسن هم را بیان کنند و از تخریب و گستاخی به یکدیگر بپرهیزند.
امام جمعه نی‌ریز تصریح  کرد حرفهای بیهوده را نه بگویید و نه بنویسید و اخلاق اسلامی را رعایت کنید. چرا که به گفته آیت‌ا... فقیه مردم خود اهل علم و کمالند، فرد شایسته را تشخیص می‌دهند و نیاز به قیّم ندارند.
عضو خبرگان رهبری در جایی دیگر ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، این بانوی بزرگوار را کسی دانست که پیام شهادت اباعبدا...الحسین(ع) را به جهان اسلام رساند و مانند مادرش زهرا(س) از ولایت دفاع کرد.
امام جمعه نی‌ریز ویژگیهای زن خوب را هم برشمرد و با تقبیح کسانی که اسرار هم را فاش می‌کنند، زن و مرد را به تعبیر قرآن لباس همدیگر خواند که باید عیب هم را بپوشانند و برای هم زینت باشند.
به گفته آیت‌ا... فقیه همین افشای اسرار خانه و عیوب یکدیگر است که زمینه اختلاف و جدایی را فراهم می‌کند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها