تعداد بازدید: ۳۰۶۹
کد خبر: ۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ - 2016 06 August
در یک گشت مشترک در محور نی‌ریز - سیرجان و از یک متخلف موتور سیکلت‌سوار 8 کبک بدست آمد.
حسین قانع: بنا بر اعلام جواد مهدی‌پور رئیس اداره محیط زیست نی‌ریز، یک گشت مشترک بین یگان امداد نیروی انتظامی و اداره محیط زیست نی‌ریز در محور مواصلاتی نی‌ریز - سیرجان، صبح روز جمعه 15 مردادماه برگزار گردید. 
مأموران گشت در ساعت 9 صبح به یک موتورسیکلت مشکوک شده و آن را متوقف کردند. در بازرسی از این جوان 25 ساله موتور‌سوار و وسایل همراه وی، تعداد 8 قطعه کبک زنده که در یک گونی قرار داشتند، بدست آمد.
مهدی‌پور گفت: متأسفانه این متخلف علاوه بر شکار کبک، اقدام به نگهداری بسیار بد پرندگان برای مخفی نگه داشتن محموله پرندگان کرده بود که منجر به از بین رفتن دو قطعه کبک شد. 
وی افزود: این متخلف بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شهرستان گردید. در یک ماه اخیر این دومین همکاری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان با اداره محیط‌زیست نی‌ریز در دستگیری متخلفان می‌باشد که در اینجا لازم است از همکاری بسیار خوب و مؤثر سرهنگ عزیز برزگر فرمانده انتظامی شهرستان و نیروهای تحت امر وی تشکر و سپاسگزاری شود. در ضمن جریمه ضرر و زیان این متخلف به محیط زیست یک میلیون و ششصد هزارتومان می‌باشد.
مهدی‌پور در پایان از شهروندان خواست هرگونه تخلف زیست محیطی اعم از تخریب و آلوده‌سازی محیط‌زیست و صید، شکار و نگهداری حیوانات وحشی را به تلفنهای 53838080 یا 09177824257 اطلاع دهند و نگاهبانان طبیعت را در نگهداری انفال و ثروتهای عمومی که متعلق به همه مردم کشورمان می‌باشند، یاری نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها