تعداد بازدید: ۳۲۵۰
کد خبر: ۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲ - 2017 20 December
همزمان با پاسداشت آیین شب یلدا، اولین شب شعر «یلدا» با حضور ادبا، شعرا و اصحاب فرهنگ و هنر سه شنبه شب 28 آذرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: دکتر فرزانه فروزانی مسئول انجمن ادبی اهل قلم با اعلام این خبر گفت: این همنشینی ادبی با تلاش انجمن ادبی اهل قلم برگزار شده است و هدف از برگزاری آن بزرگداشت فرهنگ و آداب رسوم ملی و گسترش مهربانی‌ها، همبستگی و پیوستگی مردم می‌باشد. 

قرائی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان  فعالیت‌های انجمن‌های ادبی شهرستان به جلسات هفتگی، نقد و بررسی شعر، ترانه و داستان کوتاه در طول سال اشاره کرد و گفت: اجرای جشنواره اختر چرخ ادب در سالروز پروین اعتصامی، برگزاری دو دوره یادروز سعدی برای اولین بار در نی‌ریز، برگزاری اولین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان، برگزاری سه دوره شب شعر عاشورا با حضور شاعران کشوری و استان، و برنامه ادبی شب شعر یلدا از برنامه‌های موفق و شاخص انجمن‌های ادبی در سه سال گذشته بوده است. 

در این آیین دکتر جواد فرزانفر، استاد سید احمد موسوی مقدم، جعفر شاهسونی، سید احمد علوی، محمد جلال رنجبر، محمدجواد نصیرزاده، مسعود غضنفری، ابوالفضل حکیمی، معصومه سفری، افراسیاب نگهداری، زهرا نظری، محمدعلی جهاندیده، سیدشجاع قریشی، ناصر سلطانی، عباسعلی سلطانی، فاطمه زردشتی نی‌ریزی، کوثر مرادنژاد، فائزه اندرز، ملیحه پرنیان، و زهرا کرمی اشعار خود را قرائت کردند.

در این برنامه فاخر هنری که محسن جلویز اجرای آن را برعهده داشت ، تفال بر دیوان حافظ و موسیقی سنتی با هم نوازی احسان جلویز و امین جوهری نیز اجرا و در پایان از هنرمندان شاعر با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها