تعداد بازدید: ۲۳۶۵
کد خبر: ۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ - 2017 18 December
فرماندار نی‌ریز:
جلسه شورای ورزش شهرستان نی‌ریز با حضور محمدرضا امیری فرماندار، مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای ورزش پیرامون بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز،  در این جلسه فرماندار، توجه به ورزش شهروندان و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی دانست و گفت: مسئولان ذیربط  تاکنون اقدامات مناسبی را در این حوزه انجام داده اند، اما برای افزایش سطح دسترسی آحاد جامعه به امکانات ورزشی باید برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری صورت بگیرد تا بهتربتوانیم سلامت جامعه را در کنار ایجاد شور و نشاط اجتماعی فراهم نمود. 

امیری ورزش رادارای تأثیرات مثبتی در زندگی مردم دانست و افزود: یکی از کارهای اساسی و مهم درجامعه سوق دادن جوانان به سمت ورزش می‌باشد، چرا که این مسئله علاوه بر سلامت جسم و روح فرد، باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

وی ایجاد هماهنگی و هم افزایی لازم میان دستگاه‌ها و ادارات در جهت شکل‌گیری و ایجاد وحدت رویه در اتخاذ سیاست‌های متناسب با ظرفیت ورزشی شهرستان را بسیار مهم ارزیابی کرد وخاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط باید اقدام عملی در جهت حمایت از ورزش شهرستان را انجام داده وبا توجه به پتانسیل شهرستان رشته های ورزشی را نیز فعال نمایند.

فرماندار نی‌ریز همچنین با اشاره به حضور تیم‌های ورزشی شهرستان در مسابقات استانی خواستار بررسی و رفع چالشها و مشکلات پیشرو شد. 

 گفتنی است در ابتدای این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای ورزش شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و مسائل ومشکلات حوزه ورزش را مطرح و خواستار همکاری بیشتر مسئولان ذیربط شدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها