تعداد بازدید: ۴۱۹۴
کد خبر: ۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ - 2016 27 July
نماینده خرامه خبر داد: راه‌اندازی جاده نی‌ریز - خرامه تا سه ماه آینده
عسکر یاراحمدی: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، دکتر مسعودی نماینده نی‌ریز و استهبان، دکتر اسماعیلی نماینده خرامه، فرماندار نی‌ریز، و مسئولین ادارات شهرستان امروز چهارشنبه 6  امرداد، از سایت  فولاد نی‌ریز بازدید کردند.

در این بازدید قربانی مشاور طرح گزارشی از روند اجرای طرح فولاد و فعالیتهای صورت گرفته و همچنین کارهای باقیمانده ارائه داد. 

معاون وزیر در این نشست که در محل فولاد برگزار شد گفت: مشکلات پروژه رفع گردیده و پروژه  فعالیت خوبی دارد که امیدواریم در نیمه دوم امسال  بخش تولید آهن اسفنجی آن به بهره‌برداری برسد. 

وی به بحث اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام‌ فروشی معادن در برنامه توسعه ششم اشاره کرد و گفت: 4 طرح آهن اسفنجی بزودی به بهره‌برداری می‌رسد و توسعه و اشتغال خوبی به همراه خواهد داشت که در این زمینه اولویت استخدام با افراد بومی خواهد بود.

وی افزود: با عملی‌شدن برجام، ما براحتی می‌توانیم نیازها را برطرف کنیم و تکنولوژی پیشرفته دنیا را برای کارخانجات داشته باشیم.

کرباسیان ادامه داد: با درنظر داشتن حفظ حریم و زوایای محیط‌زیست و با رعایت این مهم، عملیات اکتشاف معادن را شروع کرده‌ایم. 

در حاشیه این دیدار، دکتر اسماعیلی نماینده خرامه در مورد پروژه جاده نی‌ریز - خرامه گفت: تمام موانع و مشکلات بر سر راه این جاده رفع گردیده. پروژه پیشرفت خوبی داشته و در دو سه ماه آینده، مردم نی‌ریز برای سفر به شیراز می‌توانند از این جاده تردد کنند. این جاده مسیر نی‌ریز - شیراز را 45 کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها