تعداد بازدید: ۲۹۱۰
کد خبر: ۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 2016 27 July
دکتر مسعودی:
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است اصلاحیه ماده ۲۰ آیین‌نامه اداره اماکن عمومی در خصوص برگزاری کنسرت‌ها برای مسئولان نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ لازم‌الاجرا است و در صورت عدم رفع حواشی، کمیسیون فرهنگی مجلس به‌منظور رفع برداشت‌های سلیقه‌ای دعوت خواهد کرد.

اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به تشکیک وظایف درخصوص اصلاحیه ماده ۲۰ آیین‌نامه اداره اماکن عمومی برای مسئولان نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت: قانون فصل الخطلاب همه مسئولان و دستگاه‌ها بوده و همه باید از آن تمکین کنند.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود همدلی برای اجرای قوانین در بین مسئولان و دستگاه‌ها به نفع کشور است، اظهار کرد: در رابطه با موضوع کنسرت‌ها قوانین مناسبی وجود دارد؛ البته اصلاح ماده ۲۰ آیین‌نامه اداره اماکن عمومی از سوی دولت موجب شد تا این قوانین و شرح وظایف شفاف‌تر شود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات محتوای کنسرت‍‌‌‎‌ها مشکلی ندارد و صرفا حواشی آن بحث لغو مجوزها و سایر حاشیه‌ها را ایجاد می‌کند، ادامه داد: باید دیدگاه نیروی انتظامی در خصوص این اصلاحیه را مورد توجه قرار داد و بحث‌های مطرح شده را بررسی کرد تا جای شبهه نماند.

مسعودی ضمن تاکید بر اینکه آخرین مصوبه و به عبارتی اصلاحیه ماده ۲۰ آیین نامه اداره اماکن عمومی بر همه لازم الاجرا است، ادامه داد: سخنان اخیر مسئولان نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایانگر برداشت‌های متفاوت از قانون است لذا نباید با این موضوع سلیقه‌ای برخورد شود.

نماینده نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه‌ها نباید نسبت به ایجاد جو منفی نسبت به موضوع اصلاحیه ماده ۲۰ آیین‌نامه اداره اماکن عمومی و موارد مطرح شده دامن بزنند زیرا شبکه‌های بیگانه با بهره‌گیری منفی نسبت به حواشی اقدام به سوء استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت عدم رفع حواشی و قانع نشدن طرفین، کمیسیون فرهنگی مجلس از مسئولان نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد جهت ایجاد شفافیت و رفع برداشت‌های سلیقه‌ای دعوت خواهد کرد./

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها